agvg Skrevet 5. april 2008 Skrevet 5. april 2008 (endret) Alle slike "konstruerte" luksus-merker sliter med design, hvor lenge slet ikke bilmerket Luxus, ehh Lexus og ikke ende med og blåkopiere sine tyske forbilder? Det gikk i USA men ikke i Europa, nå får vi se om Infiniti flopper. Ville ikke ha veddet mye på noe annet hverfall. Endret 5. april 2008 av agvg
Fritz0r Skrevet 5. april 2008 Forfatter Skrevet 5. april 2008 (endret) Nå er ikke Fairlady noe luksus modell, det er sportsbil segmentet av Nissan, Skyline er Nissan's super sports bil. Fanboy:vel når jeg å stefaren min kjørte en pre-facelift p12 fra oslo til mo i rana slutta det ene el.vindu å virke å lampe-konsollen i taket foran datt ut. typiskt franskt. designet på infinitien flatt å kjedelig? ikke misforstå meg , jeg liker nissan utrolig godt, men den alliansen med renault har noen dårlige frukter ja Kan vel si det samme med alliansen de (Renault) hadde med Volvo noen år tilbake...holdt hva....3-4 mnd? Endret 5. april 2008 av Fritz0r
agvg Skrevet 5. april 2008 Skrevet 5. april 2008 Nei, det var nok den avsporingen med den Infinitien som sporet meg over disse tingene.
Fritz0r Skrevet 1. november 2008 Forfatter Skrevet 1. november 2008 Artikkelen er oppdatert, første bildet av hva som kan bli Nissan Fairlady Z 370Z NISMO er lagt til, og spekkulasjon om specs.
boundishh Skrevet 1. november 2008 Skrevet 1. november 2008 SPYYY , off æsj den så jo helt koreansk ut
Fritz0r Skrevet 10. november 2008 Forfatter Skrevet 10. november 2008 Artikkel oppdater, lekket brosjyre !!! NISMO S-Tune
Fritz0r Skrevet 2. desember 2008 Forfatter Skrevet 2. desember 2008 Artikkel oppdatert, 0-100 og 402 meter tider lagt til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå