Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

AVIC X3 Error-A0 når IPOD kobles til


RMBB

Anbefalte innlegg

Igår byttet jeg batteri på bilen min og etter det kom det opp error-A0 når jeg kobler til IPODen min! Noen som har vert borte i dette? Pioneer sa at det kunne være at spilleren ikke fikk nok strøm, men med nytt batteri skulle ikke det være noe problem! Den klarte jo fint og spille på det gamle og det var jo så daut at jeg så vidt fikk startet bilen.. (Måtte trille den igang 2 ganger og spilleren funket forde)

Endret av Jyztrik
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har vert og målt bilen og den lader helt fint, så spilleren får all den strømmen den trenger.

Kontakter Pioneer igjen som ikke skjønnte noen ting. Han mente at adapteren(dvs kabelen) kunne være defekt:S Men det virker lite sannsynelig når det kun er en kabel som ikke har noe annet enn ledninger i seg.

Merkelig at sånn feil kan oppstå bare fordi jeg byttet batteri! :wallbash:

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
  • 10 måneder senere...

Nå har den sluttet og virke igjen! Maka te dritt spiller!

 

Har tatt ut kabelen som jeg kobler til ipod med og testet med en annen, dette hjalp ikke.

Tok ut spilleren og sjekket at alt var koblet sammen noe det også var.

Får frem med multimeteret og måle da siden den maser om et eller annet med strømmen.

Folka hos Pioneer kan jo ikke hjelpe meg med en dritt!

Noen som har samme spiller eller?

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Har nå fått mail av Pioneer, fant endelig en som kunne svare meg.

 

De sier at Apple kom med en firmware oppdatering som gjorde at brukergrensesnittet sluttet å virke. Synes dette er rart siden feilen er periodisk men kan jo være at den slår inn når jeg for eksempel skal spille av film som jeg prøvde på forrige gang den sluttet å virke.

 

Skal nå forsøke å legge inn tidligere firmware fra pc-en for å se om noen av dem kanskje funker på den.

Har også sendt mail til apple anngående problemet for å høre om dem har peiling på hvilke firmware som funker.

Skal oppdatere her i tilfelle noen sliter med samme problem som meg.

Lenke til kommentar

Har nå funnet ut hvilken versjon som burde funke.

Oppdateringen Pioneer mener ødelegger heter 1.0.3 så alt før denne skulle fungere.. Eneste problemet nå er å få tak i en så gammel firmware. Noen her som har hatt en Ipod classic 80gb siden 2007?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...