Gå til innhold

Hvilke dyr har du lyst på?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Tror kanskje et par av dyrene dine ikke finnes, Datasmurf :p

feil, de finnes i fantasien :wee:

har alltid hatt lyst på en tigerunge :love:2198845.jpg

Endret av zaltmann
Skrevet

Drager finnes, men viser seg ikke for uverdige mennesker (ca alle :p). Dog, har du flaks som barn, kan det hende du ser en sveve over himmelen og hjelper deg med å finne veien ut av skogen når du har gått deg bort og rømt fra Huldra og andre underjordiske som prøvde å ta deg med inn i berget det blå.

Skrevet
Drager finnes, men viser seg ikke for uverdige mennesker (ca alle :p). Dog, har du flaks som barn, kan det hende du ser en sveve over himmelen og hjelper deg med å finne veien ut av skogen når du har gått deg bort og rømt fra Huldra og andre underjordiske som prøvde å ta deg med inn i berget det blå.

...og du går på, sa du, lille venn? :p

Skrevet

Det lurer jeg også på. Så vidt jeg vet, går jeg ikke på noe, men det er det ingen som tror på. Flust med folk kaller meg misbruker og narkis.

Om jeg går på noe, må det være nikotin og alkohol, men jeg har kutta kraftig ned på begge.

Skrevet

Jeg støtter deg jeg :thumbup:

• 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...