Gå til innhold

Hjelp med Battle net account! (warcraft 3)

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hei.

har kjøpt meg warcraft 3 + frozen throne i dag. innstalerte begge spillene og når jeg skulle prøve å komme meg inn på battle net kom de en error (bilde)

Hva er problemet?

Må jeg lage meg en accounte eller noe på internett, før jeg kan logge inn?

Å hvordan får jeg kobla meg til en battle net server?

Takk:)

post-97400-1207240743_thumb.jpg

Endret av Tero90
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Accounten lager du på battle net har du en router eller firewall som blokkerer?

Kunne vell ikke sendt en link der jeg lager account?

Skrevet

Nå du trykker på "Battle.net" knappen i menyen så blir du tilkoblet interett(battle.net). Når det er gjort kommer du inn på en ny meny som har login/create account. Så det har ingenting med at du ikke har bruker.. Når du åpner programmet, legg det ned og se om det står en popup med f.eks. "Blokkere innholdet fra Warcraft.exe"

Skrevet

Vent nå litt! Leste error meldingen din igjen; det står at du har feil battle.net server.

Gå på "scopet" på siden av Battle.net knappen. Her må den stå på Nothrend(Europe).

Skrevet
Vent nå litt! Leste error meldingen din igjen; det står at du har feil battle.net server.

Gå på "scopet" på siden av Battle.net knappen. Her må den stå på Nothrend(Europe).

Står de.. Men det er routeren min sin feil tror jeg, må vell åpne no porter eller noe..

• 2 måneder senere...
Skrevet

Jeg opplever akuratt det samme. Har hatt Warcraft 3 en god stund nå. Alt fungerer bra, helt til i går kveld da jeg prøvde å komme meg på Battlenet (Europe serveren) fikk jeg akuratt samme feilmelding.

Når jeg prøver å koble til med dette oppsettet Datamaskin => Modem => Internett, så fungerer det fint. Går jeg via en Router; Datamaskin => Router => Modem => Internett. Så får jeg denne feilmeldingen. Jeg kan ellers koble til de _andre_ battle.net serverene som US og Asia. Men der har jeg jo ingen bnet acc, da den som lages på Europe er kun på Europe.

Tror det er Blizzard som har gjort noe rart her. Reinstalleringer fungerer dårlig.

Skrevet

Jeg kommer meh helt fint innpå den europeiske battle.net, så sjekk routerne deres skikkelig :p Kan være noen porter som er blokket. Kan også være antivirusen som automatisk har blokka de portene eller akkuratt når den kobler på europe serveren.

Antivirus skaper alltid mer problemer enn den fikser ;)

Skrevet

1. jeg har ingen antivirus på macen

2. firewallen er deaktivert

3. routern har vært urrøt siden... eh, lenge siden.

Jeg spilte jo senest i går ettermiddag... Men da jeg startet spillet igjen på kvelden fikk jeg dette problemet.

Skrevet

Har aldri hatt problemt selv, men virker som noe blokerer nett tilgangen til wc3.

Jeg fikk lagg etter den nye pachen jeg. Fu blizzard.

Gjest Slettet-EIV2CS
Skrevet

Dårlig data da kanskje?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...