Tero90 Skrevet 3. april 2008 Skrevet 3. april 2008 (endret) Hei. har kjøpt meg warcraft 3 + frozen throne i dag. innstalerte begge spillene og når jeg skulle prøve å komme meg inn på battle net kom de en error (bilde) Hva er problemet? Må jeg lage meg en accounte eller noe på internett, før jeg kan logge inn? Å hvordan får jeg kobla meg til en battle net server? Takk:) Endret 3. april 2008 av Tero90
decophly Skrevet 3. april 2008 Skrevet 3. april 2008 (endret) Ut i fra feilmeldingen ser det ut som du ikke har Internett tilgang? Endret 3. april 2008 av decophly
hvo91 Skrevet 3. april 2008 Skrevet 3. april 2008 Accounten lager du på battle net har du en router eller firewall som blokkerer?
Tero90 Skrevet 3. april 2008 Forfatter Skrevet 3. april 2008 Jeg har internett ja. Windows brannmur er slått av
Tero90 Skrevet 3. april 2008 Forfatter Skrevet 3. april 2008 (endret) Ut i fra feilmeldingen ser det ut som du ikke har Internett tilgang? Endret 3. april 2008 av Tero90
Tero90 Skrevet 3. april 2008 Forfatter Skrevet 3. april 2008 Accounten lager du på battle net har du en router eller firewall som blokkerer? Kunne vell ikke sendt en link der jeg lager account?
decophly Skrevet 3. april 2008 Skrevet 3. april 2008 Nå du trykker på "Battle.net" knappen i menyen så blir du tilkoblet interett(battle.net). Når det er gjort kommer du inn på en ny meny som har login/create account. Så det har ingenting med at du ikke har bruker.. Når du åpner programmet, legg det ned og se om det står en popup med f.eks. "Blokkere innholdet fra Warcraft.exe"
decophly Skrevet 3. april 2008 Skrevet 3. april 2008 Vent nå litt! Leste error meldingen din igjen; det står at du har feil battle.net server. Gå på "scopet" på siden av Battle.net knappen. Her må den stå på Nothrend(Europe).
Tero90 Skrevet 3. april 2008 Forfatter Skrevet 3. april 2008 Vent nå litt! Leste error meldingen din igjen; det står at du har feil battle.net server. Gå på "scopet" på siden av Battle.net knappen. Her må den stå på Nothrend(Europe). Står de.. Men det er routeren min sin feil tror jeg, må vell åpne no porter eller noe..
ShampooMacTavish Skrevet 3. april 2008 Skrevet 3. april 2008 Prøv det Decophly sa. Velg serveren Northrend.
tmn Skrevet 7. juni 2008 Skrevet 7. juni 2008 Jeg opplever akuratt det samme. Har hatt Warcraft 3 en god stund nå. Alt fungerer bra, helt til i går kveld da jeg prøvde å komme meg på Battlenet (Europe serveren) fikk jeg akuratt samme feilmelding. Når jeg prøver å koble til med dette oppsettet Datamaskin => Modem => Internett, så fungerer det fint. Går jeg via en Router; Datamaskin => Router => Modem => Internett. Så får jeg denne feilmeldingen. Jeg kan ellers koble til de _andre_ battle.net serverene som US og Asia. Men der har jeg jo ingen bnet acc, da den som lages på Europe er kun på Europe. Tror det er Blizzard som har gjort noe rart her. Reinstalleringer fungerer dårlig.
Anech Skrevet 7. juni 2008 Skrevet 7. juni 2008 Jeg kommer meh helt fint innpå den europeiske battle.net, så sjekk routerne deres skikkelig Kan være noen porter som er blokket. Kan også være antivirusen som automatisk har blokka de portene eller akkuratt når den kobler på europe serveren. Antivirus skaper alltid mer problemer enn den fikser
tmn Skrevet 7. juni 2008 Skrevet 7. juni 2008 1. jeg har ingen antivirus på macen 2. firewallen er deaktivert 3. routern har vært urrøt siden... eh, lenge siden. Jeg spilte jo senest i går ettermiddag... Men da jeg startet spillet igjen på kvelden fikk jeg dette problemet.
Flin Skrevet 7. juni 2008 Skrevet 7. juni 2008 Har aldri hatt problemt selv, men virker som noe blokerer nett tilgangen til wc3. Jeg fikk lagg etter den nye pachen jeg. Fu blizzard.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå