Gå til innhold

Ufrivillig portering til OneCall


Anbefalte innlegg

Jeg porterte fra OneCall til MTU på fredag, og fikk i dag en mail fra OneCall der de forteller om noen nye bilbud, og sier at jeg om få dager vil få et nytt simkort i posten, og at mitt nye abonnement hos dem blir aktivert om et par uker.

 

Jeg har ikke vært i kontakt med OneCall etter at jeg porterte bort fra dem. Dette bør da strengt tatt ikke være lov?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg porterte fra OneCall til MTU på fredag, og fikk i dag en mail fra OneCall der de forteller om noen nye bilbud, og sier at jeg om få dager vil få et nytt simkort i posten, og at mitt nye abonnement hos dem blir aktivert om et par uker.

 

Jeg har ikke vært i kontakt med OneCall etter at jeg porterte bort fra dem. Dette bør da strengt tatt ikke være lov?

Du må kontakte OneCall's kundeservice, så må de stoppe flyttingen.

 

Jeg ble også ufrivillig prøvd flyttet, men til Briz telecom eller hva de heter.

Og det er heller ikke helt lovlig.

Jeg fikk stoppet flyttingen, så det går fint.

Lenke til kommentar

Har du Netcom eller NwN-sim? Sikker på at det ikkje er slik at One Call var i gang med å overføre deg til Network Norway-nett i det du porterte?

 

Uansett, dersom du vil vekk frå One Call er det vel MTU du evt. må snakke med. Etter det eg har sett på forumet er det vel no om dagen omlag like vanskeleg å komme i kontakt med den eine som med den andre. Så det kan kanskje vere lurt å smørje seg med litt tolmodigheit og sjå kva som skjer framfor å bruke tid og pengar til å få tak i kundesørvis.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...