Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Min HD har plutselig blitt SCSI Cdrom Device


Anbefalte innlegg

Hei.

XP sp2 norsk home edit

amd 64 3700

MSI -7125 hovedkort

nividia geforce 6800 gs 256mb

 

det er vel det som er relevant for saken.

 

Har 2 stk HD av type western digital 5400 rpm 250GB. Byttet nettopp strømforsyning. Når jeg satte den nye i og plugget alle strømledningene til så fant maskinen ikke min andre HD (den som ikke har operativ system installert).

 

I stedenfor finner den en NV1001U RVD750K SCSI CDROM Device ?????

 

Den skulle vært WDC WD2500JS-00MHBO.

 

jeg har prøvd å av-installere driverne og deretter la windows finne nye drivere, men nei. Finner den heller ikke under disk management. Har prøvd å komme inn i bios uten hell. Etter jeg flasha biosen for noen måneder siden så får jeg ikke opp noe valg for å starte opp bios. Har prøvd alle knappene fra F1-F12. Det eneste jeg får opp er oppstarts alternativ.

 

Har noen opplevd det samme?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei.

XP sp2 norsk home edit

amd 64 3700

MSI -7125 hovedkort

nividia geforce 6800 gs 256mb

 

det er vel det som er relevant for saken.

 

Har 2 stk HD av type western digital 5400 rpm 250GB. Byttet nettopp strømforsyning. Når jeg satte den nye i og plugget alle strømledningene til så fant maskinen ikke min andre HD (den som ikke har operativ system installert).

 

I stedenfor finner den en NV1001U RVD750K SCSI CDROM Device ?????

 

Den skulle vært WDC WD2500JS-00MHBO.

 

jeg har prøvd å av-installere driverne og deretter la windows finne nye drivere, men nei. Finner den heller ikke under disk management. Har prøvd å komme inn i bios uten hell. Etter jeg flasha biosen for noen måneder siden så får jeg ikke opp noe valg for å starte opp bios. Har prøvd alle knappene fra F1-F12. Det eneste jeg får opp er oppstarts alternativ.

 

Har noen opplevd det samme?

 

fikk det til. Hadde kobla feil på strømmen

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...