Gå til innhold

Søker "mentor" i forbindelse med eksamen


Anbefalte innlegg

Hei!

 

Jeg leter etter en slags "mentor" i forbindelse med eksamen (jeg studerer foto ved NISS), som går over en 6 ukers periode. Jeg trenger noen til å se på bildene mine med "andre" øyne, og trenger kritikk på alle slags måter:) det er viktig at man er nogen-lunde tilgjengelig flere dager i uken og har peiling på hva man snakker om selvfølgelig:)

 

Håper noen er interessert:)

 

Silje

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei!

 

Jeg leter etter en slags "mentor" i forbindelse med eksamen (jeg studerer foto ved NISS), som går over en 6 ukers periode. Jeg trenger noen til å se på bildene mine med "andre" øyne, og trenger kritikk på alle slags måter:) det er viktig at man er nogen-lunde tilgjengelig flere dager i uken og har peiling på hva man snakker om selvfølgelig:)

 

Håper noen er interessert:)

 

Silje

 

Hvorfor ikke bruke DeviantArtwww.deviantart.com, eller FrakForumhttp://www.freakforum.nu/forum/forumdisplay.php?f=150 der du legger ut dine bilder og spørr om noen kan vurdere? Bare en tanke :whistle:

Lenke til kommentar
Tenker du på mentoring via nettet, eller noen som kan være med på photoshoots i tillegg?
Tenkte på det samme. Lurer også på "formaliteten" i det, er det noe du _må_ ha, eller noe du ønsker å ha? Noen spesielle krav til kompetanse/utdannelse innen foto?

 

Det er ikke noe jeg MÅ ha nei, men vil ha:) Eneste jeg krever er at "mentor" kan faget, helst noen med lang erfaring eller utdannelse, siden det er eksamen så må jo innspillene være faglig begrunnet.

 

Jeg kan jo si temaet jeg skal bruke og det er uttrykk, følelser og sinnstemning.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...