Gå til innhold

Rogue level våpner og armor

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hi how are you

Jeg er lvl 49 rogue (kaanskje 50, skal sjekke når jeg kommer hjem)

poenget er jeg har vanquisher sword og sword of omen og jeg lurte på hvilke quest/instancerj eg må ta for å få bedre uten å måtte bruke penger på AH.

Tenker på hvilke som er gode for lvl 50+

Og armor og hvis dere vil si

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mitt råd er å droppe instancer, når du kommer til Outlands får du mye bedre weps med en gang uansett. Du greier fint og lvle til 60 uten å ha spesielt bra våpen. Er sløsing av tid og dra instancer får å skaffe gear før du har kommet deg til 70

Skrevet
Du vet ikke hvilken lvl du er ? You fail!

Indeed.

Men uansett her får du ei liste over drops i instance for lvls opp til Outland. Det finst og ei liste over drops fra instancer i Outland ei anna plass på sida.

http://www.wow-loot.com/v1-rogue.htm

Skal vere einig i å gå instance no før Outland er bortkasta, men visst det kan gjer at han ikkje botter er det ein god ting.

(Unnskyld visst eg tar feil når eg antar at du bruker bot, men virker veldig sånn)

Skrevet (endret)

Schjellin: No sir, you fail..

-----------------------------------------------------

Vet åssen level jeg var i når jeg gikk hjemmefra men ikke når jeg kom hjem akkurat.. armory er litt treg..

Takk for innleggene, skal sjekke ut Trash Blade

Endret av Overdox
Skrevet
Hi how are you

Jeg er lvl 49 rogue (kaanskje 50, skal sjekke når jeg kommer hjem)

poenget er jeg har vanquisher sword og sword of omen og jeg lurte på hvilke quest/instancerj eg må ta for å få bedre uten å måtte bruke penger på AH.

Tenker på hvilke som er gode for lvl 50+

Og armor og hvis dere vil si

Du kan jo skaffe deg Thrash Blade fra Maraudon! Da må du bare drepe princess Theradras. Kan fint soloes av en lvl 70. Om den 70en har den portal-til-fossen staven, så går det unna på 10min.

Skrevet

Når jeg levlet rundt 4 rogues til 70, jeg pleier å hente med meg trash blade fra maraudon på min vei til 58.

Når du kommer til outlands ville jeg anbefale å kjøre igjennom ramparts og BF, siden questene der har gode rewards og man får en del exp og en del rep. som kommer greit med siden.

Etter disse 2 er det bare waste og dra i instances opp til 70.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...