Gå til innhold

Installere Windows XP på Acer Aspire 7720Z


KKake

Anbefalte innlegg

Det har seg slik at mamma kjøpte seg en Acer Aspire 7720Z med Windows Vista installert, men hun likte ikke Vista så godt, så hun vil ha XP igjen. Derfor kjøpte hun en XP-cd med lisens. Men når jeg skal prøve å legge inn XP for henne, og instalasjonsprogrammet har lastet inn, og jeg trykker enter for å gå videre, kommer det bare opp en feilmelding der det står noe slikt som: "Installasjonsprogrammet finner ingen harddisker, kontroller om den er slått på el. kontakt levrandør for installasjonsprogram".

Så hva skal jeg gjøre? Trenger jeg å kontakte Acer for å få lagt inn XP, isåfall er det ganske sleipt gjort, i og med at moren min allerede har betalt 800,- for Windows XP hun ikke får lagt inn, uten evt. hjelp fra Acer.

 

Så har dere noen tips om hva jeg kan gjøre?

 

Forresten, vet dere hvor jeg finner driverne til den PC-en, har sett på Acer sine sider, men finner dem ikke.

 

 

På forhånd takk for hjelpen :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Søk før du starter en ny tråd. Det er dusinvis med folk som har hatt nøyaktig samme problem. Det finnes til og med en tråd der den nøyaktige fremgangsmåten for Acer 5920G er beskrevet (denne vil naturligvis være helt lik for 7720).

 

Siden jeg er i det hjelpsomme hjørnet i dag finner du den nevnte tråden her. Det er spesielt punkt 4-7 du må ta hensyn til.

Endret av ventle
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...