Mompen Skrevet 3. april 2008 Skrevet 3. april 2008 Selv om det hadde vært en grafikk-glitch, hva så? Ser ikke helt poenget med å diskutere en sånn fillesak
Vale Tudo Skrevet 4. april 2008 Skrevet 4. april 2008 Legger ved bilde fra første post + et med farge kode så ser man det bedre og kan sammenligne. Faktiskt det samme jeg så, kanskje derfor jeg ikke fant denne "glitchen"
Lurifaksen Skrevet 4. april 2008 Skrevet 4. april 2008 (endret) *phew* nå kan jeg kjøpe spillet igjen, takk og lov!Så du gidder å kjøpe et spill som har så elendig grafikk at forumbrukere må fargelegge bjelker for at det skal være mulig å se at det er 3D? En liten glitch kan til nød aksepteres, men begeret rant over når jeg ble oppmerksom på at det skulle forestille to forskjellige bjelker. Endret 4. april 2008 av Lurifaksen
Vrengtpolvott Skrevet 4. april 2008 Skrevet 4. april 2008 *phew* nå kan jeg kjøpe spillet igjen, takk og lov!Så du gidder å kjøpe et spill som har så elendig grafikk at forumbrukere må fargelegge bjelker for at det skal være mulig å se at det er 3D? Han mente det jo selvfølgelig ironisk
Epleskrell Skrevet 4. april 2008 Skrevet 4. april 2008 *phew* nå kan jeg kjøpe spillet igjen, takk og lov!Så du gidder å kjøpe et spill som har så elendig grafikk at forumbrukere må fargelegge bjelker for at det skal være mulig å se at det er 3D? En liten glitch kan til nød aksepteres, men begeret rant over når jeg ble oppmerksom på at det skulle forestille to forskjellige bjelker. Jeg håper du er ironisk her.. Hvis du har sett på videoen er det en grunn tiln at bjelkene er litt utydlige. Her er det snakk om en motorsykkel i full fart, hvor kamerafokus er på syklisten. At det da ser litt blurry ut på et screen shot tatt i lav oppløsning er ikke så veldig merkverdig. Har du sett tidligere videoer ol så holder grafikken ganske høy standard.
Kenny Bones Skrevet 4. april 2008 Skrevet 4. april 2008 *phew* nå kan jeg kjøpe spillet igjen, takk og lov!Så du gidder å kjøpe et spill som har så elendig grafikk at forumbrukere må fargelegge bjelker for at det skal være mulig å se at det er 3D? Han mente det jo selvfølgelig ironisk Gah, sarkastisk mener du vel?
Vrengtpolvott Skrevet 4. april 2008 Skrevet 4. april 2008 *phew* nå kan jeg kjøpe spillet igjen, takk og lov!Så du gidder å kjøpe et spill som har så elendig grafikk at forumbrukere må fargelegge bjelker for at det skal være mulig å se at det er 3D? Han mente det jo selvfølgelig ironisk Gah, sarkastisk mener du vel? Samma hva jeg sa, han mente det vel uansett ikke
nordemoniac Skrevet 4. april 2008 Forfatter Skrevet 4. april 2008 Hehe... Jeg så det selv nå også... My bad! But still, burde være klarere.. Den bakerste burde i teorien fått annen farve.
Zhyl0 Skrevet 7. april 2008 Skrevet 7. april 2008 Lookey suckey, me not buyie. Might concider if not buggy.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå