Larsmars Skrevet 31. mars 2008 Skrevet 31. mars 2008 Hei, sett og er svært interessert i et kjøp av en disse 2 telefonene og de virker svært like. Sjekket tester og sammenlignet mobilene, merkeli at taletiden er lenger på E65 mens hviletiden er lengst på E51. Selv om jeg har en liten knapp på at E51 er best så er vell E65 storebroren, eller etterkommeren? Vil gjerne ha synspunkt fra andre hvis noen har erfaringer med disse Lars
Syar-2003 Skrevet 31. mars 2008 Skrevet 31. mars 2008 Jeg har begge. E51 er ti ganger bedre. Har ikke merket at den har noe dårligere taletid enn E65.
Larsmars Skrevet 2. april 2008 Forfatter Skrevet 2. april 2008 Jeg har begge.E51 er ti ganger bedre. Har ikke merket at den har noe dårligere taletid enn E65. Takker for svar, men hva gjør E51 10 ganger bedre? Ser at 6300i kmr med wifi og nå, noen erfaringer på hvordan 6300 er iforhold til disse? Lars
Syar-2003 Skrevet 2. april 2008 Skrevet 2. april 2008 (endret) Kan bare svare for E65 og E51. Begge har Symbian S60 v.3 E65 er tregere. E65 har mere sw bugs enn E51 har (fryser o.l ).E51 har kun hengt seg opp 1 gang for meg siden jul. E65 har dårligere musikk/media avspiller enn E51 Er du som meg med ofte 3-4 dagers skjegg lugger/klyper E65 skjegget på kinnet når man prater i den med tastatur utskjøvet. E65's WIFI oppfører seg merkelig til tider v/innlogging. Jeg var egentlig fornøyd med den . Men etter at jeg gikk over til E51 endret jeg oppfatning. E51 er dessuten mye nettere telefon , tynnere og lettere .E65 er tung og klumpete å ha i lomma. 10 ganger bedre er et uttrykk .Anyway dette er min erfaring/opfatning av disse to opp i mot hverandre. Det virker også som software update til E65 har nådd eol til motsetning fra E51. Selv om disse to på papiret se relativt like ut , er det langt fra dette i praksis. Endret 2. april 2008 av syar2003
Cyrus664 Skrevet 2. april 2008 Skrevet 2. april 2008 Interresant tråd. Jeg har lenge gått og vurdert mellom E65 og E51. I det siste har jeg lent meg mer og mer mot E51. Det jeg lurer på er MP3 spillingen. 130 MB internminne er altfor lite, men jeg forstår man kan legge inn MicroSD kort på max. 2 GB. Tar det lang tid å "laste opp" sangene og tar det tid å bytte mellom sanger? Har en N91 nå som jeg har fått av jobben. Egentlig en elendig telefon, men jeg elsker å bruke den som MP3 spiller. 4 GB holder i massevis, det er god lyd på den og batteritiden er super!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå