norsemanGrey Skrevet 31. mars 2008 Skrevet 31. mars 2008 Hallo. Kamerat av med sliter med et problem med Tiberium Wars. Etter 20-30 min fryser spillet seg helt og maskinen må rebootes fysisk. Dette begynte å skje etter at han hadde reinstallert Vista. Før det funket spillet helt fint. Det er en relativt ny maskin med GeForce 8800 GTS, Core Q6600 prosessor, og 4 GB minne, så den skulle ikke ha noe problemer med å takle spillet. Den blir heller ikke særslig var under spilling så tror ikke det er problemet. Har også prøvd å senke grafikkinstillingene i spillet, men det fryser fortsatt. Noen som kan hjelpe med dette? Har forsøkt å finne løsninger ved å søke på google uten hell. Takker for alle forslag/hjelp
ole_marius Skrevet 31. mars 2008 Skrevet 31. mars 2008 har et lignende problem der jeg får en game crash, fikset dette problemet med å sette fra lav grafikk til medium. uansett..... prøvd å oppdatert skjerm drivere? anbefalt, prøv KW
norsemanGrey Skrevet 1. april 2008 Forfatter Skrevet 1. april 2008 har et lignende problem der jeg får en game crash, fikset dette problemet med å sette fra lav grafikk til medium. uansett..... prøvd å oppdatert skjerm drivere? anbefalt, prøv KW takk for forslag, men har allerede prøvd å sette lav grafikk. Det fungerte ikke. Og skjerm driverene er de siste. Andre forslag? Kan det være et issue med DirectX 10?
Sozeles Skrevet 1. april 2008 Skrevet 1. april 2008 Om spillet ditt fryser ville jeg forsøkt med et ullpledd eller noen varme sokker!
Carnifex Skrevet 1. april 2008 Skrevet 1. april 2008 Om spillet ditt fryser ville jeg forsøkt med et ullpledd eller noen varme sokker! Hehe.. det var faktisk litt morsomt Jeg hadde store problemer med Tiberium wars og tok en minnetest. Fant ut at jeg hadde defekt minne. Deretter sjonglerte jeg litt med brikkene og tok ut den som var dårlig. Etter dette gikk det som en kule. Kan jo selvsagt være noe helt annet men jeg fikk også full frys, og lyden gikk i loop liksom.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå