Gå til innhold

Vil du jobbe for Amobil?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

sikkert et dumt spørsmål, men jeg kjører på alikevel. Den som intet våger intet vinner.

Er det helt umulig for meg og få en deltidsjobb med og skrive artikler og tester av bærbar forbruker elektronikk når jeg bare er 16 år og går på skole? Trenger ikke være noen stor jobb bare noen artikler eller tester en gang i blant. Sitter og leser masse om nye mobiltelefoner og mediespillere og har stor interesse for det. Hadde vært kjempegøy hvis jeg hadde fått lov til og skrive noen artikkler eller teste en telefon eller mediespiller.

Hilsen Torbjørn

Endret av Spartan117
Lenke til kommentar
sikkert et dumt spørsmål, men jeg kjører på alikevel. Den som intet våger intet vinner.

Er det helt umulig for meg og få en deltidsjobb med og skrive artikler og tester av bærbar forbruker elektronikk når jeg bare er 16 år og går på skole? Trenger ikke være noen stor jobb bare noen artikler eller tester en gang i blant. Sitter og leser masse om nye mobiltelefoner og mediespillere og har stor interesse for det. Hadde vært kjempegøy hvis jeg hadde fått lov til og skrive noen artikkler eller teste en telefon eller mediespiller.

Hilsen Torbjørn

 

Den der slenger jeg meg nesten med på. Er selv 16, og har en super interesse for Mobil, og har flere ganger fått spm om å finne mobil til folk. Trenger ikke være noen stor jobb som sagt, men kanskje komme med noen små artikler og slikt. Jeg er ikke så veldig aktiv å forumet, men er veldig aktiv på å lese, og er innom flere ganger om dagen.

 

Men... må nesten se reaksjonene først:P *humre litt* :D

Ole

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...