Gå til innhold

Vil du jobbe for Amobil?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skulle gjerne søkt jeg, men har jobb som jeg trives med :)

Kvinner oppfordres spesielt til å søke

Er dere en gjeng kåte gutter eller?

Skrevet

Vi vil ha folk i Bergen siden redaksjonen er i Bergen. Dersom det finnes en søker der ute som virkelig utmerker seg, men som ikke befinner seg i Bergen, vil vi selvsagt ta han eller hun med i vurderingen.

Skrevet

Sikkert fordi at deres kilder (i all hovedsak engelskspråklige nettsider) kan nås like enkelt fra Bergen som fra noe annet sted?

Hva folk virkelig vil lese om er jo iPhone/Iphone. Dermed er ikke hva som skjer her til lands særlig relevant

Skrevet (endret)

Hehe, jeg får sende en søknad. Er vel nok av duglige bergensere, men hvem vet? :)

Hva folk virkelig vil lese om er jo iPhone/Iphone.
Tror den jevne Amobil-leser begynner å bli ok lei iPhones voldsomme medieomtale. Endret av Sigmund_Freud
Skrevet (endret)

sikkert et dumt spørsmål, men jeg kjører på alikevel. Den som intet våger intet vinner.

Er det helt umulig for meg og få en deltidsjobb med og skrive artikler og tester av bærbar forbruker elektronikk når jeg bare er 16 år og går på skole? Trenger ikke være noen stor jobb bare noen artikler eller tester en gang i blant. Sitter og leser masse om nye mobiltelefoner og mediespillere og har stor interesse for det. Hadde vært kjempegøy hvis jeg hadde fått lov til og skrive noen artikkler eller teste en telefon eller mediespiller.

Hilsen Torbjørn

Endret av Spartan117
Skrevet
sikkert et dumt spørsmål, men jeg kjører på alikevel. Den som intet våger intet vinner.

Er det helt umulig for meg og få en deltidsjobb med og skrive artikler og tester av bærbar forbruker elektronikk når jeg bare er 16 år og går på skole? Trenger ikke være noen stor jobb bare noen artikler eller tester en gang i blant. Sitter og leser masse om nye mobiltelefoner og mediespillere og har stor interesse for det. Hadde vært kjempegøy hvis jeg hadde fått lov til og skrive noen artikkler eller teste en telefon eller mediespiller.

Hilsen Torbjørn

Den der slenger jeg meg nesten med på. Er selv 16, og har en super interesse for Mobil, og har flere ganger fått spm om å finne mobil til folk. Trenger ikke være noen stor jobb som sagt, men kanskje komme med noen små artikler og slikt. Jeg er ikke så veldig aktiv å forumet, men er veldig aktiv på å lese, og er innom flere ganger om dagen.

Men... må nesten se reaksjonene først:P *humre litt* :D

Ole

Skrevet
Hva folk virkelig vil lese om er jo iPhone/Iphone. Dermed er ikke hva som skjer her til lands særlig relevant

Ja, det eneste interessante i hele mobilverden er iPhone...

(ironi)

Skrevet

Søren at jeg bare er 17 :p Er det i det hele tatt noen nettsteder som amobil, hardware osv som skriver nyheter og lager tester av forskjellige tekniske duppedingser som bruker personer under 18 år?

Skrevet
Er dere en gjeng kåte gutter eller?
Det er standard å skrive så lenge arbeidsplassen har flere gutter enn jenter. :)

Hvorfor Bergen?

Ligger på andre siden av olav kyrres gate 45, rett atte med rimi. Alle bombe attentant foretas der :)

• Opprett ny...