Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Worklog 'n Showcase: Toyota Celica T20 - FAKTISK OVER 2000 BILDER I DENNE TRÅDEN! - [Update: desember 2010]

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Hvor kjøper du de fra? Høres bra ut da :D

Sliter litt selv med å få mine Hertz HSK 130 komp sett til å låte bra, tror det kan være originaldiskantene i bilen som ødelegger (vil jeg tro :p)

Endret av Mompen
Skrevet (endret)

Hemmelig kilde til jeg personlig har dem.. :)

Men da slår jeg til, når jeg så at de kosta 5k på et annet nettsted. Det er jo bare vanvittig med 50% avslag! :D :D :D :D :D

Mompen: Om du har originaldiskanter, så bør du ta av disse og bytte de inn i noe nytt! :) Så deg forrsten med Audien i full gallopp igjennom Brua for noen uker sida. Tror du så meg også! Stod på Statoil!

Endret av AnaXyd
Skrevet

Klart jeg så deg :D

Svart og blank og med xenon (?)-lysa på! Er joggu ikke ofte jeg ser deg ute :p

Har tenkt på det å bytte ut originaldiskanta ja, går faktisk ann å lage en løsning så man bare bytter ut diskantene som sitter i festet ved speilet med noen andre, da de er så og si helt like i størrelse.

Skrevet

Ja, hva sier dere til:

- Odyssey PC1700 batteri

- Tsunami Batteriterminaler

- Powermaster 12 batterilader

- Seas Reference

- Hertz EP-4

- Kabler og strømper

???? Vil spesielt høre litt om forsterkeren og frontsettet.

Skrevet (endret)

Vil tro at den gjør jobben bra, har selv hatt forgjengeren BF1702 og var veldig fornøyd med den. Spilte fletta av langt dyrere forsterkere hvertfall.

Endret av phax
Skrevet
Tror ikke jeg klarer å lure den i bagasjen min uten videre nå, om ikke jeg setter forsterkerne oppa hverandre på en måte. Hadde vært fett å se to forsterkere nedi vinduet jeg har der også, men da må jeg til med sveising av metalrammer osv, noe jeg ikke heelt tør å begi meg ut på enda.. :innocent:

Det blir no alla det jeg har det! :p

post-197286-1253913536_thumb.jpg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...