carl-kr. Skrevet 30. mars 2008 Skrevet 30. mars 2008 hei! hvordan får jeg tatt jenta ifra han "dykkeklokke" fyren?? han klikker jo når jeg kommer inærheten å slår meg tildøde met et slag! hjelp
firberblad Skrevet 30. mars 2008 Skrevet 30. mars 2008 hei! hvordan får jeg tatt jenta ifra han "dykkeklokke" fyren?? han klikker jo når jeg kommer inærheten å slår meg tildøde met et slag! hjelp Granater, hagle, maskingevær...det meste funker, men prøv å hold litt avstand
Nailer Skrevet 30. mars 2008 Skrevet 30. mars 2008 Regner med det er den første Big Daddien du snakker om nå siden du spør. Han knerter du nok best med en shock-plasmid mens han står i en vannpøl. Hvis du ikke klarer å lokke ham dit, så shock ham, skyt ham i skallen med shotgun, rince and repeat ad infinitum. Ellers bør du holde avstand og vente på at han løper mot deg før du sidestepper som en matador.
oyvindhauge Skrevet 31. mars 2008 Skrevet 31. mars 2008 Hvis du holder deg i bevegelse og har et par medkits (husket ikke hva de heter i bioshock) så går det som regel bra. Stå gjerne bak noe slik at han ikke treffer deg.
carl-kr. Skrevet 31. mars 2008 Forfatter Skrevet 31. mars 2008 Hvis du holder deg i bevegelse og har et par medkits (husket ikke hva de heter i bioshock) så går det som regel bra. Stå gjerne bak noe slik at han ikke treffer deg. skal prøver etterpå hav er det egentlig jeg tjener på å redde jenta? noe som heter ADAM,hva er det?
oyvindhauge Skrevet 31. mars 2008 Skrevet 31. mars 2008 ADAM er noe du trenger for å kjøpe genmodifikasjoner slik at du får nye/bedre skills. Du finner etter hvert automater hvor du kan veksle ADAM mot en genetisk oppgradering eller to.
RogueAlien Skrevet 31. mars 2008 Skrevet 31. mars 2008 Og om du velger Harvest eller Rescue vil påvirke slutten og et par andre ting.
V5R1X Skrevet 31. mars 2008 Skrevet 31. mars 2008 Men er dette noe stress? Hvis en bigdaddyen dreper en altså... Man respawner vel ved et vita-chamber rett i nærheten og bigdaddyen vil fortsatt ha inflicted damage en har klart å påføre? Iom. at man teknisk sett har evig liv så er det vel bare å dø om man må... En stund siden jeg spilte Bioshock så kan hende at jeg husker feil...
RogueAlien Skrevet 31. mars 2008 Skrevet 31. mars 2008 Med den siste patchen så kan man slå av den Vita-Chamber funksjonen hvis man vil. Da blir det litt vanskeligere.
Metou Skrevet 31. mars 2008 Skrevet 31. mars 2008 vet dette ikke har så mye med tråden å gjøre, men hva er spesielt med Bioshock Collectors Edition?
oyvindhauge Skrevet 31. mars 2008 Skrevet 31. mars 2008 Med den siste patchen så kan man slå av den Vita-Chamber funksjonen hvis man vil. Da blir det litt vanskeligere. Jeg slo dem av manuelt. Død -> tvungen loading. Synes det var ganske teit med de kammerene.
V5R1X Skrevet 31. mars 2008 Skrevet 31. mars 2008 Jeg slo dem av manuelt. Død -> tvungen loading. Synes det var ganske teit med de kammerene. Enig i at det var teit. Derfor jeg aldri fullførte spillet. Ingen skills påkrevd, bare nok tid, og dermed vinner du. Kjedelig.
AltF4 Skrevet 31. mars 2008 Skrevet 31. mars 2008 Jeg slo dem av manuelt. Død -> tvungen loading. Synes det var ganske teit med de kammerene. Enig i at det var teit. Derfor jeg aldri fullførte spillet. Ingen skills påkrevd, bare nok tid, og dermed vinner du. Kjedelig. Personlig lastet jeg alltid siste save (quicksaver ofte) når jeg døde. Vet ikke hvorfor, det bare føltes mer riktig. Dessuten er jo Vita-Chamberene en vitkig del av historien, det er jo en grunn til at du kommer i de men ikke splicerne. Hvis OP vil vite hva som lønner seg når man har fjerna Big Daddy (flytt deg mye og skyt på hodet (eller hvis alt feiler går det an å senke vanskelighetsgraden når som helst)) kan du lese her, men SPOILERALERT så det holder! Det lønner seg åvære snill og velge "rescue". Kanskje ikke første, andre og tredje gangen du gjør det, da føler du deg mest lurt, men fjerde gangen, hver fjerde gang faktisk, får du en hel pakke med godsaker fra Dr. Tennenbaum (eller Tannenbaum? husker ikke.) Du får blandt annet tilbake noe av ADAM'en du mistet ved å velge rescue, og du får fler plasmider å kose deg med. Og du får den koselige slutten. Men fullfør spillet to ganger du, det er flere ting som kan gjøres på to måter i spillet!
zipp- Skrevet 31. mars 2008 Skrevet 31. mars 2008 Du må drepe han... nei sier du det Hørtes ut som om du bare gikk bort til jenta uten å vite hva du skulle gjøre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå