Glenn Skrevet 30. mars 2008 Skrevet 30. mars 2008 Hei. I dag opplever jeg veldig lav hastighet på min 1500/300-linje. Det varierer veldig fra 700 til 1100 kbps. Pingen er også ustabil. Noen andre som merker dette? Jeg bor i Østfold. Leser forresten på driftsmeldingene deres om dette: Short outage for ADSL customers in Østfold Hendelsestidspunkt: 30/03/2008 03:00 Melding: Tele2's line provider must replace a transmission card that is faulty. The faulty equipment which has caused recent ADSL outages in Østfold, wiil be replaced this evening between the hours of 02:00 and 06:00. Tele2 apologizes for any inconvenience this may cause our customers.
vesleengen Skrevet 30. mars 2008 Skrevet 30. mars 2008 er bare en teknisk feil i en av sentralene.. vent litt du så kommer det seg igjen.
Glenn Skrevet 30. mars 2008 Forfatter Skrevet 30. mars 2008 Ja, regner med det er teknisk, det er vel sikkert retta opp i morgen.. Begynner å bli lei Tele2 nå. Nettet er borte stadig vekk.
vesleengen Skrevet 30. mars 2008 Skrevet 30. mars 2008 har du trådløs internett? har hatt tele2 i snart 2 år og er stabilt som f, foruten om i ferier da når alle sitter på nettet... da er det de som har telenor (som eier linja der jeg bor)sine kunder som får internett først, og derfor er jeg i annen rekke og får lavere hastigheter... er overbelastet nett...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå