Gå til innhold

Slik tjener du 30 000,-

Aleks

Anbefalte innlegg

Skrevet

Slik tjener du 30 000,-

"Gründeren bak Netthandelen.no går nye veier innen reklame. Endre etternavnet ditt til Netthandelen.no, og du kan bli 30.000 kroner rikere i året."

Noen som skal? :p Personlig tror jeg at jeg beholder etternavnet mitt :) (Som jeg faktisk er veldig stolt av^^)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hvis man bare har det som et ekstra etternavn kunne jeg kanskje gjort det...

Er jo ingen som behøver å vite om det da, og det er jo lettjente penger!

Skrevet
Slik tjener du 30 000,-

"Gründeren bak Netthandelen.no går nye veier innen reklame. Endre etternavnet ditt til Netthandelen.no, og du kan bli 30.000 kroner rikere i året."

Noen som skal? :p Personlig tror jeg at jeg beholder etternavnet mitt :) (Som jeg faktisk er veldig stolt av^^)

30 000,- er ikke nok, hadde det vert måneden, så hadde jeg kanskje giddi å sett på linken.

Skrevet
Det går jo an å skifte tilbake når du skal søke jobb osv.. Men jeg som 15år så betyr det lite om jeg heter netthandelen.no :)

For meg også :p . 30 000 er også over det jeg tjener på et år.

Skrevet

Jo det er jeg temmelig sikker på at man kan, men om det er aprilsnarr eller ikke aner jeg ikke. Kjipt om noen faktisk bytter navn og det er aprilsnarr da^^

Skrevet
Jo det er jeg temmelig sikker på at man kan, men om det er aprilsnarr eller ikke aner jeg ikke. Kjipt om noen faktisk bytter navn og det er aprilsnarr da^^

Trodde det måtte gokjennest eller noe. Viss ikke kunne man liksom kalle seg selv "fbeqhjfqelk" på kødd liksom :p

Skrevet

Kan godt hende det må godkjennes ja, men har hørt om folk som har forandra navnet sitt til bilbo og slikt. Kan dessverre ikke bekrefte at disse er sanne da :/

Skrevet
Kan godt hende det må godkjennes ja, men har hørt om folk som har forandra navnet sitt til bilbo og slikt. Kan dessverre ikke bekrefte at disse er sanne da :/
bilbo

:!: :!: :!: :!:

Gjest Slettet+981287349
Skrevet

Atchjo ! Am allergic to bullshit !

Skrevet

hva får deg til å tro at det er bull ? :p leste du artikkelen ?

Tenk deg den syke reklamen hvis kjente personer og venner hadde hatt det i navnet. Du får jo lyst til å gå for å se hvorfor de har lagt inn en nettside i navnet ?

Skrevet
Helt sikkert aprilspøk. Man kan vel ikke bare skifte namn til hva man vil.

Jo! Hørte på radioen om noen som skulle teste det eller noe, de ble i alle fall hetende Ole Alexander filli bom bom bom og Colaboksautomat :p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...