Gå til innhold

Spørsmål : Kjøpe IPhone i USA


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
3000 under 24 timer.

6000 over 24 timer.

 

Tall i Norske kroner.

 

Burde vell gå bra da siden det bli ca 5k for begge fonene.. Hun skal jo kjøpe en del klede, men det er vell bare å rive av merkelappene så ska det vell gå under grensa?

sminke osv koster vell en del:P

Lenke til kommentar
3000 under 24 timer.

6000 over 24 timer.

 

Tall i Norske kroner.

 

Burde vell gå bra da siden det bli ca 5k for begge fonene.. Hun skal jo kjøpe en del klede, men det er vell bare å rive av merkelappene så ska det vell gå under grensa?

sminke osv koster vell en del:P

 

Skulle gå finfint det. Men som sagt er ikke dette som tobakk/alkohol innføring. Det er nok ingen som sitter med kalkulator og sjekker prislapper. Intensjonen er å stoppe smugling av varer for egen fortjeneste, ikke stoppe folk som har vært på shopping. Feks en person kjøper iphone til seg selv og sin mor og far. Han er over prisgrensen, men dette er til eget bruk... En annen person har kjøpt 20 stk som han skal selge på finn. Sistnevnte er vel det jeg vil tro tollerene er etter.

 

Har aldri blitt stoppet i toll så ikke vet jeg, men hvis jeg var deg: shop og kos deg, bruk sunn fornuft og vil du være på den absolutt sikre siden kan prislapper tas av..

Lenke til kommentar
Hmm.. lurer på å kjøpe meg iPhone jeg også, men har et spørsmål.

-Hvordan er det med oppdateringer, må man betale for hack til hver nye oppdatering?

 

Niks, er usikker på hvordan man oppgraderer nå. Tror ikke du kan bruke oppdateringen over itunes(kunne hvertfall ikke før). Finnes helt sikkert sources som oppdaterer også, men vet ikke.

 

Det jeg gjorde var å restore iphonen og kjøre nyeste versjon av ziphone/iplus på nytt.

 

SÅ svar på spørsmålet ditt er at du ikke må betale for noe som helst. Last ned -> instaler -> koble til -> trykk på knapp -> ferdig med siste firmware

Lenke til kommentar
Hmm.. lurer på å kjøpe meg iPhone jeg også, men har et spørsmål.

-Hvordan er det med oppdateringer, må man betale for hack til hver nye oppdatering?

 

Niks, er usikker på hvordan man oppgraderer nå. Tror ikke du kan bruke oppdateringen over itunes(kunne hvertfall ikke før). Finnes helt sikkert sources som oppdaterer også, men vet ikke.

 

Det jeg gjorde var å restore iphonen og kjøre nyeste versjon av ziphone/iplus på nytt.

 

SÅ svar på spørsmålet ditt er at du ikke må betale for noe som helst. Last ned -> instaler -> koble til -> trykk på knapp -> ferdig med siste firmware

 

Flere spørsmål:

-Hvis jeg får en bekjent til å kjøpe i USA, gjelder garantien selv om den er hacket, hvor lang garanti er det?

-Er det mulig å fjerne hacken, og kan det da spores at den har blitt hacket, av Apple?

-Hvis ikke, er det noen som har forsikret sin? Har hørt at LCD-skjermen/skjermer er veldig tynne, og om du mister iPhone i bakken så knuser den lett som bare det.

Lenke til kommentar
Hmm.. lurer på å kjøpe meg iPhone jeg også, men har et spørsmål.

-Hvordan er det med oppdateringer, må man betale for hack til hver nye oppdatering?

 

Niks, er usikker på hvordan man oppgraderer nå. Tror ikke du kan bruke oppdateringen over itunes(kunne hvertfall ikke før). Finnes helt sikkert sources som oppdaterer også, men vet ikke.

 

Det jeg gjorde var å restore iphonen og kjøre nyeste versjon av ziphone/iplus på nytt.

 

SÅ svar på spørsmålet ditt er at du ikke må betale for noe som helst. Last ned -> instaler -> koble til -> trykk på knapp -> ferdig med siste firmware

 

Flere spørsmål:

-Hvis jeg får en bekjent til å kjøpe i USA, gjelder garantien selv om den er hacket, hvor lang garanti er det?

-Er det mulig å fjerne hacken, og kan det da spores at den har blitt hacket, av Apple?

-Hvis ikke, er det noen som har forsikret sin? Har hørt at LCD-skjermen/skjermer er veldig tynne, og om du mister iPhone i bakken så knuser den lett som bare det.

 

1. Kjenner ikke til hvordan garantien fungerer.

2. Vet ikke om det etterlates spor, men hacken fjernes ved å restore iphonen

3. Har ikke hørt om forsikering. Men iphonen tåler mer enn den ser ut til å tåle. Mister du den i bakken: www.dripod.no

Lenke til kommentar

1. Garantien gjelder ikke når den hackes.

2. Spør i iPhone tråden eller hos unlock.no

3. Har du vanlig mobilforsikring gjennom f.eks Telenor eller Netcom så gjelder forsikringen den telefonen simkortet er inn i. Så ja da vil en iPhone være dekket av dette.

Lenke til kommentar
1. Garantien gjelder ikke når den hackes.

2. Spør i iPhone tråden eller hos unlock.no

3. Har du vanlig mobilforsikring gjennom f.eks Telenor eller Netcom så gjelder forsikringen den telefonen simkortet er inn i. Så ja da vil en iPhone være dekket av dette.

 

1. Dette stemmer, men etter gjenoppbygging (restore) er garanti tilbake.

2. Du etterlater ingen spor. Når du gjenoppbygger settes iPhone tilbake til fabrikkinstillinger og den blir som fra butikk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...