Phantom_Lord Skrevet 27. mars 2008 Skrevet 27. mars 2008 Noen som har sett dette? http://kotaku.com/photogallery/gta4map/100...=thumb1280x1280
laserdad Skrevet 28. mars 2008 Skrevet 28. mars 2008 Åja.. her er flere bilder også! Main Map Subway Subway Shot #2 Sights to See More Sights PS3 Controls
Allt í lagi Skrevet 28. mars 2008 Skrevet 28. mars 2008 Gammelt Lurer på om denne følger med Xbox 360 også. For er jo ikke tvil om at den er ekte, jo.
Kentinho Skrevet 28. mars 2008 Skrevet 28. mars 2008 De sier jo at dette skal være New York, men New York består da vitterlig ikke av tre øyer, eller?
The Stig Skrevet 29. mars 2008 Skrevet 29. mars 2008 De har ikke sagt det skal være en naturtro kopi av New York, kun at MYE inspirasjon er hentet derfra. Slik jeg ser det, har de videreført GTA III Liberty City til "neste nivå"
Snerk Skrevet 30. mars 2008 Skrevet 30. mars 2008 De sier jo at dette skal være New York, men New York består da vitterlig ikke av tre øyer, eller? Nej gjør jo ikke det. Men å lage øyer er jo en klassisk gta løsning for å unngå unsynlige vegger på land. Om du ser på et new york kart så ser du at hele gta4 kartet er ekstremt "inspirert" av det virkelige manhatten (1) og områdene rundt.
Henry9 Skrevet 2. april 2008 Skrevet 2. april 2008 Hm.. Jeg liker ikke helt det kartet der. Blir det ikke som på SAn andreas at det er kart i spillet? Jeg haaaaaater å finne fram det karte hele tiden sånn som det var i GTA Vice city.
The Stig Skrevet 3. april 2008 Skrevet 3. april 2008 Klart det blir in-game kart, men det blir også flere andre måter å finne veien på - alle biler har for eksempel GPS, og de dyrere bilene har også GPS med høyttaler (altså navigasjon over lyd)
Eremal Skrevet 3. april 2008 Skrevet 3. april 2008 (endret) Hm.. Jeg liker ikke helt det kartet der. Blir det ikke som på SAn andreas at det er kart i spillet? Jeg haaaaaater å finne fram det karte hele tiden sånn som det var i GTA Vice city. Ehh, er du bare glemsk eller har ikke du kjøpt noen GTA-spill? Det har alltid fulgt med kart til GTA-spillene. Helt siden det orginale i 1997. I tillegg var det ingame kart i GTAVC (og GTAIII om jeg ikke husker feil) Endret 3. april 2008 av Eremal
The Stig Skrevet 3. april 2008 Skrevet 3. april 2008 Alle GTA-spillene siden GTA III har hatt "in-game" kart, GTA III, Vice City, San Andreas, Libery City: Stories og Vice City: Stories.
Eremal Skrevet 4. april 2008 Skrevet 4. april 2008 vill det være bonde land i spillet? Nei. Det var orginalt planen, men de bestemte seg heller for å lage et mye mer "intimt" bysentrum.
Vrengtpolvott Skrevet 4. april 2008 Skrevet 4. april 2008 Ja, dette blir fantastisk, uten tvil! Det vanskeligste nå er jo å klare å vente til spillet kommer i hyllene
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå