Gå til innhold

H/K forsterker ødelagt - hva kan være feil?


Anbefalte innlegg

Hei,

I stad da jeg skulle skifte fra dvd til cd på min 8 år gamle Harman/Kardon avr 65 forsterker, slukka displayet, og lyden forsvant. jeg har prøvd å skru den av og på. Jeg har også åpna den og sett inni, og alt ser fint ut, jeg fant 2 sikringer og begge var like fine.

Noen som har forslag på hva som kan være galt?

Og vet noen om hifiklubben tar service på H/K forsterkere selv om de ikke fører det merket? og hva det evt. koster for en sjekk av forsterkeren?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

En sjekk av forsterkeren koster vel 5-600kr eller muligens litt mer.

HiFi Klubben tar ikke servicen selv, men sender videre til en bedrift som de har avtale med.

HiFi Center fører H/K, og kan nok hjelpe deg.

Tingen er at et merkeverktsted ikke alltid vil kunne reparere feilen, da de ikke normalt sett har mulighet til å bestille reservedeler.

 

Var jeg deg ville jeg egentlig vurdert ny, om du har budsjett til det ;)

Lenke til kommentar
En sjekk av forsterkeren koster vel 5-600kr eller muligens litt mer.

HiFi Klubben tar ikke servicen selv, men sender videre til en bedrift som de har avtale med.

HiFi Center fører H/K, og kan nok hjelpe deg.

Tingen er at et merkeverktsted ikke alltid vil kunne reparere feilen, da de ikke normalt sett har mulighet til å bestille reservedeler.

 

Var jeg deg ville jeg egentlig vurdert ny, om du har budsjett til det ;)

Okay, er veldig langt til nærmeste hificenter, men har funnet et firma som kan kikke på den.

Hvis det bare er en liten filleting, kommer jeg nok til å fikse det, er jo en veldig god og kraftig forsterker, selv om den er noen år gammel...

Har vurdert å kjøpe ny, men de er det pengene vettu :)

får vel spare litt og se til sommeren.

Har heldigvis fått lånt meg en forsterker, så jeg har litt lyd her :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...