ole_marius Skrevet 27. mars 2008 Skrevet 27. mars 2008 jeg har da altså en låne pc siden min egen er til rep, men uansett.. den jeg har nå har xp pro og jeg kjøpte i dag Command And Conquer Kane's Wrath i dag, gledet meg til jeg skulle prøve det. smekket inn CD-en installerte og kjørte spillet. kan spille opptil 3 minutter før spillet krasjer. får opp denne meldingen cnc3ep1.dat har et problem og må lukkes. er dette et kjent problem? har søkt en del på dette og har funnet ut at flere har samme problem, men bare med xp. har dere en løsning eller må jeg vente til jeg får PC-en fra rep?
The Stig Skrevet 27. mars 2008 Skrevet 27. mars 2008 Ettersom dette er et kjent problem med piratkopien av spillet, stiller jeg meg litt tvilsom til hvor hederlig din kopi er. Dette er ihvertfall ikke en kjent feil med original versjonen, enda.
ole_marius Skrevet 27. mars 2008 Forfatter Skrevet 27. mars 2008 vell jeg kan jo starte å argumentere viss en hederlig butikk her i Bodø med ordentlige leverandører som EA norge selger spill lik den prisen som for eksempel Spaceworld eller elkjøp, og i tillegg er i orginal pakke og jeg kan spille over nett. kan blant annet nevne det er original CD-en som følger med og jeg kan vise deg kvitering for kjøp, pc esken og cd som jeg kjøpte. en ting til jeg vil tilføye er at kjøper du en ekte C&C KW følger det med en beta nøkkel til red alert 3, og jeg fikk dette med på kjøpet. er dette nokk for å kunne overbevise din påstand? jeg fant ut at problemet mitt kunne løses med å sette innstillingen fra lav grafikk til medium, men dette går jo trekt som f#### siden jeg har en låne pc, så er det andre som vet om enn annen løsning?
texaco Skrevet 27. mars 2008 Skrevet 27. mars 2008 Er ikke det at maskinen kneler nettopp fordi maskinen ikke er kraftig nok? hva er specs på maskinen?
ole_marius Skrevet 27. mars 2008 Forfatter Skrevet 27. mars 2008 (endret) orker ikke å finne ut så mye Uten_navn.bmp Endret 27. mars 2008 av ole_marius
ole_marius Skrevet 27. mars 2008 Forfatter Skrevet 27. mars 2008 ok, pc min kommer jo fra rep om en uke uansett
The Stig Skrevet 3. april 2008 Skrevet 3. april 2008 Nå er feilen fikset, http://forums.ea.com/mboards/thread.jspa?t...77&tstart=0 Har forøvrig kjøpt spillet selv, har enda ikke klart å starte det - makan til dritt, helt utrolig hvor mange som rapporterer feil med dette spillet.
Roger J. Skrevet 5. april 2008 Skrevet 5. april 2008 Fullførte spillet i dag, og det fungerte helt fint selv om det var en piratkopi. Lastet det ned fordi det tok så lang tid for Zailor å få det på lager , men uansett så syntes jeg det var greit nok for en expansion å være, bare litt merkelig slutt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå