Gå til innhold

Noen som kan anbefale en reiseforsikring?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har selv tenkt å prøve ut http://worldnomads.com/insurance.aspx som virker bra. Ser ut til å dekke det man måtte trenge, utenom avbestillingsforsikring.

Du kan få en forsikring som gjelder i 2 uker for rundt 200 kroner, altså meget billig i forhold til norske forsikringsselskap.

 

Leste i forbifarten at World Nomads skal være anbefalt av Lonely Planet, så kan vel ikke være helt hakkandes galt. :)

Lenke til kommentar
Har selv tenkt å prøve ut http://worldnomads.com/insurance.aspx som virker bra. Ser ut til å dekke det man måtte trenge, utenom avbestillingsforsikring.

Du kan få en forsikring som gjelder i 2 uker for rundt 200 kroner, altså meget billig i forhold til norske forsikringsselskap.

 

Leste i forbifarten at World Nomads skal være anbefalt av Lonely Planet, så kan vel ikke være helt hakkandes galt. :)

 

Takk, skal sjekke ut den!

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Om det er nødvendig med reiseforsikring på en 14 dagers tur er noe du må vurdere selv.

Har du god helse og er i god form og ikke har planer om å leve annerledes på turen kan du klare deg med de reisetipsene du får på apoteket samt tabeletter du får samme sted hvis magen slår seg vrang.

 

Hvis du derimot har en dårlig helse eller har planer om å teste "alt" på turen kan reiseforsikring være et billig alternativ.

 

"NiwT" nevnte kredittkort. Jeg benytter selv Nordea og ved betaling av 50% av reisen med kortet har jeg reiseforsikring som varer i 90 dager.

 

Hvordan løsningen kommer ut når man sammenligner forsikringsvilkår vet jeg ikke.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...