Yamato47 Skrevet 26. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 26. mars 2008 Jeg har nå en gammel nokia av en type som er, vel ikke akkurat vanntett, men den tåler en sprut og å bli tatt fram i regnet. I tillegg er den støtsikker og kan fint dette i asfalten uten at det utgjør noe problem. Den har nå begynt å fuske, den skrur seg av. Så jeg tenker det begynner å bli på tide med ny. Det som gjelder for meg er at den tåler vann, tåler fall og batterilevetid. All annen funksjonalitet er tilnærma uinteressant. Hvilke modeller skal jeg se på? Er det fremdeles kun nokia som har slike telefoner, eller finnes det også andre produsenter? Lenke til kommentar
k-orm Skrevet 26. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 26. mars 2008 (endret) Etter at Siemens la ned har det vært vanskelig å få tak i slike telefoner. Men det har nå kommet ett par i salg i norge: Sonim XP1 og Samsung M110. Nokia 5500 skal óg tåle litt. Endret 26. mars 2008 av k-orm Lenke til kommentar
joopjoop Skrevet 27. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 27. mars 2008 Du kan jo ta en titt på den nye til Sony Ericsson, C702 tror jeg den heter? Lenke til kommentar
Aquanaut Skrevet 28. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 28. mars 2008 Jeg har en Sonim XP1 som jeg har kjøpt. Den er åpå omlasting i oslo ifølge sporing på posten men kan fortelle hvordan den er i bruk når jeg får den om du vil. Lenke til kommentar
Multi-Task Skrevet 29. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 29. mars 2008 Du sier nøyeaktig hva du vil ha, og det er Sonim XP1. Løp og kjøp. Søk på google for tester (svært god tilbakemelding), er en lang rekke videoer på youtube som viser ulike bruksområder. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå