moon_blood Skrevet 26. mars 2008 Skrevet 26. mars 2008 Jeg gikk inn i Mythic Dawn hulen hvor jeg møtte en kar som måtte ha alt jeg eide for å 'cleanse my soul'. Jeg tenkte at han ikke ville ta alt gullet mitt, eller at jeg ville få det tilbake etterpå, men dette viste seg å være feil! Og jeg hadde over 50 000 hardt opptjente septims på bok! Så kan jeg finne pengene mine igjen?
Cloudemyx Skrevet 26. mars 2008 Skrevet 26. mars 2008 (endret) Hvis du finner igjen han fyren som tok alle eiendelene dine har han alt du eier på seg liksom. Kan egentlig ikke huske at alle mine penger ble tatt fra meg da jeg spilte, men jeg kan sjekke det litt ut for deg. Her er en link til UESP Wiki'n. Det står om det der. Alle pengene blir faktisk tatt fra deg, men jeg har alltid fått alle eiendelene mine tilbake. Jeg dreper alltid han fyren etter å ha tatt boka, så da looter jeg han og tar alle tingene tilbake. Endret 26. mars 2008 av Trouble
Dvil Skrevet 26. mars 2008 Skrevet 26. mars 2008 Jeg gikk inn i Mythic Dawn hulen hvor jeg møtte en kar som måtte ha alt jeg eide for å 'cleanse my soul'. Jeg tenkte at han ikke ville ta alt gullet mitt, eller at jeg ville få det tilbake etterpå, men dette viste seg å være feil! Og jeg hadde over 50 000 hardt opptjente septims på bok! Så kan jeg finne pengene mine igjen? Drep han som du ga det til og du får igjen alt han tok av penger og utstyr,du kunne fått 12mill.av meg hvis det hadde gått.Det jeg gjorde var å droppe alt på gulvet før jeg pratet med han,tok det opp igjen etterpå.Kanskje litt sent å prøve det nå...
ShampooMacTavish Skrevet 28. mars 2008 Skrevet 28. mars 2008 Første gang jeg spilte, så hadde jeg hørt om probleme, og la alt fra meg på et sted. Men det funka ikke med penga, så jeg ble overrasket da jeg fikk beskjeden om at jeg ikke hadde nok penger til å sove på et vertshus. Andre gangen jeg spilte, valgte jeg å være tyv. Jeg trenge tyve-skillsa mine, og gikk inn i hulen, droppa tinga mine samma stedet, ga penga til han, før jeg pick pocket han. Easy as hell. Men, hvis du er dårlig med pick pocketing, så vent til han har ført deg til han master-kisen, og når du har drept fangen (eller sluppet han fri), så dreper du han som fulgte deg ned, og tar tilbake penga dine.
Kahuna Skrevet 10. april 2008 Skrevet 10. april 2008 Enkleste måten å løse den oppgaven på er uansett å drite i å gi fra deg utstyret ditt. Er du en rimelig god kriger med bra utstyr kan du bare bevege deg gjennom hula som en annen naturkatastrofe og slakte ned det du finner.
-kai- Skrevet 13. april 2008 Skrevet 13. april 2008 Er det egentlig på noen måte mulig å ta boken uten å bli oppdaget og avslørt? Slik at man kan gå fredelig ut, få tingene sine tilbake og være velkommen tilbake?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå