Gå til innhold

Kort men bra anime, som kan sees i ett?


Anbefalte innlegg

elfen lied.. urtolig bra(visst du tåler ekstrem grafisk vold ;) ) første episoden er verst(men volden) og skal ærlig innrømme at jeg freaka litt ut når jeg såg den, men tvinga meg til se neste episode og resten og angrer ikke ett sekund.. volden blir du vant med etter en episode eller to, visst du ikke allerede er en av de som ler av det når det kommer 50 liter blod ut av en arm..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
elfen lied.. urtolig bra(visst du tåler ekstrem grafisk vold ;) ) første episoden er verst(men volden) og skal ærlig innrømme at jeg freaka litt ut når jeg såg den, men tvinga meg til se neste episode og resten og angrer ikke ett sekund.. volden blir du vant med etter en episode eller to, visst du ikke allerede er en av de som ler av det når det kommer 50 liter blod ut av en arm..

 

Det står i første posten at han har sett den :!:

Lenke til kommentar

hehe leste ikke første posten XD men da kan han jo se den igjen da :p

 

EDIT: eller berserk som også er en av mine favoritt animer, men etter du har sett den føler deg tvunget til å lese mangaen etterpå.. noe som ikke er så dumt siden den ble favoritt mangaen min :p

Endret av Inverno
Lenke til kommentar

ja så alt for kort!! utrolig bra slutt men det er den ultimate cliffhangeren! og det kommer ikke flere anime episoder.. litt frustrerende, var litt sånn WTF!? kan jo ikke slutte sånn! men hele seien i ett er også utrolig bra anbefaler den på det varmeste.. anbefaler også Monster om du ikke har sett den.. er en del flere episoder der men er verdt å få med seg..

Endret av Inverno
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...