Gå til innhold

Høyere volum på SanDisk Sansa e280


Anbefalte innlegg

Hei!

 

Volumet på min Sansa e280 syns jeg er for lavt, så spørsmålet mitt til dere blir da:

 

Er det mulig å gjøre dette høyere på en enkel måte? Jeg har nå oppdatert firmwaren min til den nyeste, men det hjalp jo ikke så veldig mye...

 

Hørte om en kamerat som fikk til dette på en eller annen måte, men finner det ikke ut selv... Kan dere hjelpe meg litt? :)

 

Takk

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Hei!

 

Volumet på min Sansa e280 syns jeg er for lavt, så spørsmålet mitt til dere blir da:

 

Er det mulig å gjøre dette høyere på en enkel måte? Jeg har nå oppdatert firmwaren min til den nyeste, men det hjalp jo ikke så veldig mye...

 

Hørte om en kamerat som fikk til dette på en eller annen måte, men finner det ikke ut selv... Kan dere hjelpe meg litt? :)

 

Takk

 

Kan hende du bruker hodetelefoner som er for tunge og drive for mp3 spilleren din

Lenke til kommentar
Thanks to the custom EQ, you have the ability to reduce the overall volume level of our beloved player. Not by much, but enough to make it that much more comfortable at lower levels.

 

Here's the trick: Reduce ALL bands so the lowest is at -12 (minimum) and everything is relative to it.

 

For example: I like my EQ levels at 4, 1, -1, 1, 0.

-1 is the lowest, so I make everything relative. +5, +2, 0, +2, +1

I subtract 12 from each of these. I now have: -7, -10, -12, -10, -11

 

Congratulations, minimum just got that much less! So does maximum, but at that volume, does it really matter?

 

The premise behind this is you're essentially reducing the gain on the player and maintaining your EQ settings. It's a cheat, but it works...

 

Dette er egentlig et triks til og skru ned volumet på mp3 spilleren men du fatter vel poenget bare og vri om fra lavt til høyt. Vet ikke om det funker men er verdt og prøve

Her er original posten http://www.anythingbutipod.com/forum/showthread.php?p=74675

Endret av MagicCheeseball
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...