Gå til innhold

problemer med install av ultimateboot cd 312 og 411


Anbefalte innlegg

har prøvd og brenne denne såkalte superbra verktøykassa,men så langt uten hell

har lastet ned en exe fil på 217mb 312 utgaven og brukte da isoburner for lage en iso fil og få brent dette på cd dette gikk ikke,

så da fant jeg en nyere utgave av ubcd 4.1.1 på 115mb og den var i iso format og tenkte at dette er en small sak og få brent det på cd plata men funka pokker meg ikke det eller..

har prøvd både og brenne med nero ultra 6 og nero 8 men funker ikke .

 

har noen tips om det er noen aldri så små triks man må gjøre for og få til dette???

driver og overklokker litt på hobbybasis og tenkte at dette må jo være kjekt og ha vist du vil unngå full reinstall etter en heftig crash!!(pga for hard/feil O.C)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det er jo tre muligheter for å brenne det ut.

Hvis du legger iso filen rett på CD, eller pakker den ut og legger innholdet på CD, så fungerer det ikke.

Du må brenne som image. http://wizardskeep.org/mainhall/tutor/neroiso.html

dette er jo en small sak i bunn og grunn, men når jeg restarter med cd etter og ha brent iso fila perfekt så skjer det ikke noen ting..

Lenke til kommentar
Har CD-stasjonen boot-prioritet fremfor harddisken i BIOS?

 

ja har sjekka det har også trykt f8 få for og velge spesifikt og starte rett fra cd

 

jævela merkelig.

spes når det SKAL være en small sak

 

 

EDIT:har funnet ut at det er jeg som har surra litt,(igjen,hehe) brente iso fil men brente den ikke som image.alt funker fint nå.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...