Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Kommer ikke inn i bios på bærbar.


Anbefalte innlegg

Har en Toshiba Tecra T9100 som er noen år gammel som jeg ønsker og formatere og legge inn nytt OS på. Så prøver og komme meg inn i bios for og forandre boot rekkefølgen for og få den til og boote windows xp dvd`en, og har prøvd og trykke alle "F" tastene og Del uten lykke.

På "F2" henger pc`en seg opp med toshiba bakgrunnen..... har ikke noe problem og komme meg inn med eksisterende OS, så pc`en funker.

Har stort sett bare holdt på med stasjonære pc`er, og har tenkt meg frem til at kansje det er noe eget med bærbare når det kommer til dette.

Noen som har noen forslag på hvordan jeg kan få den til og boote så jeg får reinnstalert med nytt windows?

 

Vet heller ikke om dette er en A,M eller S serie.

 

Alle forslag er ønskelig :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

På en Toshiba Tecra så tror jeg du må bruke F1 eller ESC tasten for å komme inn i bios hvis ikke jeg husker feil...

 

Edit: Tror du må holde nede ESC tasten når du starter maskinen, og så trykke F1 når den ber om det..

Endret av elo_
Lenke til kommentar
På en Toshiba Tecra så tror jeg du må bruke F1 eller ESC tasten for å komme inn i bios hvis ikke jeg husker feil...

 

Edit: Tror du må holde nede ESC tasten når du starter maskinen, og så trykke F1 når den ber om det..

 

Det fungerte helt supert kom inn i BIOS med en gang, og nå booter den fint.

Begynnte så vidt og se på ny HDD, men nå slipper jeg det. Så nå gjenstår det bare og finne 2*512Mb med PC2100 ram...ser nesten ut som de er utryddet.

 

Tusen Takk for hjelpen, den var svært hjelpsom!! :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...