Gå til innhold

noen som kan hjelpe meg litt på Geometry Wars?


Core-1

Anbefalte innlegg

Tok sjangsen og kjøpte det spillet her, har ikke angra et sekund....

 

problemet mitt er at jeg ikke er så flink,

der lurte jeg på noen har noen geniale tips :)

 

hva skjer med de runde røde ringene, jeg skyter på dem og noe skjer :p

 

har fått litt over 100000 på 3 liv

4x multiplier

 

ikke så bra med andre ord :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er ikke så veldig flink selv, har vel 180 000 som beste score. Jeg bruker å kjøre rundt og rundt i ring å skyte det som er forran meg. Ikke at det har vært så veldig vellyket...

 

Tror de røde ringene er sorte hull, når du skyter på de trekker de til seg alt som er rundt.

 

Veldig morsomt spill, blir veldig fort avhengi.

Lenke til kommentar

Jeg har fått 800.000 en gang men bare en gang:P uansett så burde du kjøre i store sirkler å ta ut alt som er foran deg, når noe nærmer seg bak deg så skyter du bak samtidig som du prøver å navigere deg vekk fra fiender foran deg. (senere i spillet så vil du møte masse sånne småre knotter som kjører mot deg i ville flokker. Ikke prøv å slå de :p de er nemlig så godt som umulige å ta. Prøv heller å bruke bomben når en del av den har spawnet. ;)

Lenke til kommentar

Det er fullt mulig å ta de små "knottene", cantrips er det vel de kalles, tror jeg. Når de starter å komme, beveger du deg til den nederste delen av skjermen. Så, like før de når fram til deg, kjører du opp og til siden. Da er flokken som spawnet i et av de øverste hjørnene strukket endel ut, så du kan skyte deg et hull gjennom mengden. Så kan du kjøre rundt flokken som spawnet under, og så er det bare å sirkle rundt og rundt mens du skyter dem i filler. :thumbup:

 

Edit: Bombe er selvfølgelig en god løsning, men hvis du klarer å overleve et slikt angrep, får du veldig mye poeng. Det er sykt mange av de cantrip'ene...

Endret av Tjohei
Lenke til kommentar
Det er fullt mulig å ta de små "knottene", cantrips er det vel de kalles, tror jeg. Når de starter å komme, beveger du deg til den nederste delen av skjermen. Så, like før de når fram til deg, kjører du opp og til siden. Da er flokken som spawnet i et av de øverste hjørnene strukket endel ut, så du kan skyte deg et hull gjennom mengden. Så kan du kjøre rundt flokken som spawnet under, og så er det bare å sirkle rundt og rundt mens du skyter dem i filler. :thumbup:

 

Edit: Bombe er selvfølgelig en god løsning, men hvis du klarer å overleve et slikt angrep, får du veldig mye poeng. Det er sykt mange av de cantrip'ene...

hehe takk for tipset :p

skal prøve det neste gang

Lenke til kommentar

Man må bare øve og øve. Fikk stort sett maks 200 000 første ukene jeg spilte. Nå får jeg alltid minst 1 000 0000. Rekorden jeg har er på 3 200 000+.

 

Man skal som regel kjøre i ring, men litt lengre uti der kommer det noen svin som kjører såpass uregelmessig at du blir nødt til å kjøre litt i andre retninger. Prøv å "spraye" foran deg med kuler. Kunsten er å gynge sticka i en halvbue i den retningen du styrer slik at du sprayer kulene mest effektivt fremover. Bruk gjerne bomber når det kommer tusenvis av ormer. De er litt vriene å skyte som regel.

 

Lykke til.

Lenke til kommentar
Jeg har fått 800.000 en gang men bare en gang:P uansett så burde du kjøre i store sirkler å ta ut alt som er foran deg, når noe nærmer seg bak deg så skyter du bak samtidig som du prøver å navigere deg vekk fra fiender foran deg. (senere i spillet så vil du møte masse sånne småre knotter som kjører mot deg i ville flokker. Ikke prøv å slå de :p de er nemlig så godt som umulige å ta. Prøv heller å bruke bomben når en del av den har spawnet. ;)

 

 

problemet er at når man bruker bombe, blir poenga borte....og dette er jo et poeng spill :)

 

pleier faktisk og restarte hvis jeg taper første liv uten og få 100000(multiplyer blir jo borte) har fått 130000 nå da :)

 

men hvorfor blir ikke scren min lagra?, står high score 10000 hver gang jeg starter!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...