Gå til innhold

Hjelp med Assasins creed?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

Har fått hendene mine fatt i AC.. Beggynte å spille i går å er kommet til oppd. 3-4 men når jeg skal inn i Jerusalem så går det utav spillet??

Noen som vet hva det kan vere??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Man skal jo altids være forsiktig med å mene det ene eller andre om vedkommende, men du har vel mest sannsynlig begått en kriminell handling, hvis jeg tar feil, så beklager jeg. Har sett flere innlegg i det siste hvor personer spør om hvor de kan få "gratis" spill osv. Står det virkelig så dårlig til med kunskapen blant folk? De fleste vet vel at de ikke kan tilegne seg programvare uten å enten betale for det, eller få tillatelse av rettighetshaver.

Skrevet

Sidan spelet ikkje er gitt ut noko stad i verda er dette å ansjå som piratkopiering.

Vennligst les Retningslinjene punkt 8 om piratvirksomhet.

#8: Det er forbudt å komme med informasjon som kan lede til piratvirksomhet. Det er også forbudt å stille spørsmål som vil føre til informasjon som kan føre til piratvirksomhet, som f.eks. spørsmål etter CD-keys, no-CD-cracks og hvor man kan laste ned warez. Dette omfatter også spørsmål om hvordan bruke warez du har lastet ned fra nettet, samt diskusjoner om piratkopier og dets innhold.

Tråden er eit brudd på retningslinjene og blir stengt.

Reaksjoner på moderering tas ved å sende ein p_pm.gif eller bruke p_report.gif-knappen.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...