Gå til innhold

iRiver Clix2- Rett spiller for meg?


Anbefalte innlegg

Syntes det ser ut som en utrolig bra spiller til en veldig billig penge

http://www.cdon.com/main.phtml?nav=4182&am...p;partner=gamer

 

Det jeg syntes er viktig med en spiller er:

- Lydkvalitet, enkelt og greit at jeg vil helst ha god lyd.

- Enkel å bruke, brukes bare til musikk, har Asus eeepc til video og alt annet om jeg vil se Lost på bussen eller noe slikt.

- Liker å se Albumart, klokka, osv annet info når sanger spilles. Ikke veldig viktig menmen.

- Ikke tung, jeg trener en del og det er viktig at spilleren kan bare ligge godt i buksa når jeg er ute å jogger f.eks.

 

 

Er et noe jeg syntes mangler på Clix2 er det mangel på minnekort støtte. Siden det er fryktelig billig med SDHC kort på ebay om dagen hadde det vært en grei måte å kunne utvide musikksamlingen på spilleren, men for all del 8gb er også en god del musikk.

 

Jeg tenkte jeg skulle importere min fra USA. Jeg gjorde det med min gamle iRiver iHP-120 ( het vel noe slikt ), siden laderen til denne støttet 110v opp til 230v. Den spilleren er vel den jeg er mest fornøyd med gjennom tidene, lyden i den gamle spilleren syntes jeg den dag i dag er bedre enn den jeg får i min iPod nano.

 

Så har noen noe erfaring med Clix Gen 2 spilleren? Noen kommentarer ting jeg burde tenke over før jeg kjøper spilleren? Kanskje andre spillere jeg burde se på?

 

( Har kikket litt på iPod Touch, Samsung P2 og Creative Zen også som alternativer )

 

P.S: Glemte viktigste spørsmålet :p Vet noen om denne spilleren også har en lader som støtter de forskjellige strømnettene rundt i verden? Altså ville det være mulig for meg å importere denne til norge for en enda billigere penge en den alt er priset til? :p

Endret av kvitrafn
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+89234341

Clix2 er en fin spiller om du får den billig, men finnes mange bedre alternativer. spillere nå om dagen lades via usb så strømlader er ikke engang med

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341
den er ikke noe særlig, ikke iriver kvalitet

 

iRiver er vell iRiver. Er det dårligere kvalitet på denne enn andre iRivere altså? Og btw; hvordan vet du så mye om alle mp3-spillerne? Jobber du med å teste elns? :!:

 

Ja :p

Lenke til kommentar
den er ikke noe særlig, ikke iriver kvalitet

 

iRiver er vell iRiver. Er det dårligere kvalitet på denne enn andre iRivere altså? Og btw; hvordan vet du så mye om alle mp3-spillerne? Jobber du med å teste elns? :!:

 

Ja :p

 

Jeg vet jeg er litt off-topic nå, men det må jo være drømmejobben! :!:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341
den er ikke noe særlig, ikke iriver kvalitet

 

iRiver er vell iRiver. Er det dårligere kvalitet på denne enn andre iRivere altså? Og btw; hvordan vet du så mye om alle mp3-spillerne? Jobber du med å teste elns? :!:

 

Ja :p

 

Jeg vet jeg er litt off-topic nå, men det må jo være drømmejobben! :!:

 

Vel jobber og jobber, er noe jeg gjør på hobbybasis ved siden av forelesninger på skolen (eller under forelesninger xD )

Endret av Slettet+89234341
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...