Gå til innhold

Viking: Battle For Asgard. Noen forventniger?


Anbefalte innlegg

Alså spillet har bare fått 70 i snitt score. men alle jeg leste om på xbox360 forumet syns spillet var ekstremt bra. og syns det var lattelig att det fikk så lav score. det var slettes ikke noe dynasty warriors spill. de mente det var som god of war i kampsystemet og som dynasty warriors i antall fiender. med bedre grafikk en begge 2. problemene derimot lå i veldig repetevit gameplay til tider. og ingen replay value. mener også att de klagde på musikken. men selve gameplayet mente de var bedre en god of war.

 

 

gleder meg enormt selv.

 

 

noen som har fått spillet foresten?

Endret av neoman
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Blir enten Viking eller Dark sector på fredag tror jeg.
Du må være en tvilling av meg i hodet! :O

Spartan: Total Warrior var virkelig et fryde spill! Selv om jeg ikke klarte siste brett :blush: Tror det blir en satsing på begge hestene! :thumbup:

 

Hvis du ikke har klart det siste brettet har du gått glipp av noe av det beste. Det er drit morsomt når du kommer inn i coloseum og slakter hauger med mennesker. Til slutt dreper du guden som snakker til deg.

Lenke til kommentar

Siden folk her har kommet så langt, kanskje det er litt hjelp å få?

Har kommet meg til den andre øyen, og snakket med de elite vikingene oppå fjellet, trenger andre del av den runen. Men hvordan kommer jeg meg inn i legion borgen for å snike den til meg? har gått langs stranden og oppe og finner f#¤" ikke noen vei inn? såvidt jeg vet har jeg gjort alt annet, finner ingen ugjorte quests..

Lenke til kommentar
Siden folk her har kommet så langt, kanskje det er litt hjelp å få?

Har kommet meg til den andre øyen, og snakket med de elite vikingene oppå fjellet, trenger andre del av den runen. Men hvordan kommer jeg meg inn i legion borgen for å snike den til meg? har gått langs stranden og oppe og finner f#¤" ikke noen vei inn? såvidt jeg vet har jeg gjort alt annet, finner ingen ugjorte quests..

 

Vi snakka om Spartan Total Warrior.

Er spillet bra, noe du kan anbefale?

Lenke til kommentar
Håper jeg får bestilt det. Oppfølger etter Spartan Total Warrior, som jeg syntes var knall :thumbup: . The Creative Assembly lager bare bra spill så det burde bli bra.

 

Har Kratos fått en nordisk liilebror? :)

 

Det er vel ikke akurat det. Creative Assembly ga ut Spartan Total Warrior i 2005 og God of War kom i 2006.

STW handler også om gresk mytlogi og sånn, så jeg vil vel si at CA var først ute

Har du klikka totalt? God of War ble lansert Mars 2005 mens Spartan Total Warrior ble lansert i Oktober 2005. Vær snill og sjekk fakta før du uttaler deg om noe du overhodet ikke har peiling om. Over og ut.

 

Viking: BFA ligger foreløpig an til 72/100 på GameRankings. Ikke det store altså.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...