Gå til innhold

Er dette et OK skjermkjøp??


bOFFE

Anbefalte innlegg

Hei.

 

Jeg har 2-3 tusen jeg skal bruke for å oppgradere meg fra min gamle 17" skjerm. Tenkte å kjøpe en Eizo F77 21" til ca. 2400.- fra JMdata. ER dette et OK kjøp eller finner jeg noe bedre for disse pengene?? (Har litt lyst på en 21", men det er ikke et must...) :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei.

 

Jeg har 2-3 tusen jeg skal bruke for å oppgradere meg fra min gamle 17" skjerm. Tenkte å kjøpe en Eizo F77 21" til ca. 2400.- fra JMdata. ER dette et OK kjøp eller finner jeg noe bedre for disse pengene?? (Har litt lyst på en 21", men det er ikke et must...) :D

Jeg har vært en tur innom JM Data og kikket. Det eksemplaret av Eizo F77 jeg så, hadde meget god skarphet i bildet. Geometrien var det riktignok så som så med, men så forsøkte jeg heller ikke å justere så lenge.

 

En ulempe er riktignok at den bare greier 75 Hz i 1600x1200. Det finnes en nyere versjon, F77s, som greier 85 Hz.

 

Skal du kjøpe ny skjerm for de samme pengene, snakker vi vel om en 19-tommer. Jeg ville i tilfelle ha prøvd en Samsung 957p. Hold deg ihvertfall unna de skjermene som liksom skal være flate, men som har et buet bilderør under en flat glassplate.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...