ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 21. mars 2008 Skrevet 21. mars 2008 (endret) Jeg så nå i descr_start filen at det sto: marian_reforms_disabled rebelling_characters_active gladiator_uprising_disabled night_battles_enabled ;show_date_as_turns brigand_spawn_value 20 pirate_spawn_value 28 Hva hender hvis jeg gjør om marian_reforms til enabled og gladiator_uprising til enabled? Endret 24. mars 2008 av Gorilla-Gutten
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 24. mars 2008 Forfatter Skrevet 24. mars 2008 Jeg så nå i descr_start filen at det sto: marian_reforms_disabled rebelling_characters_active gladiator_uprising_disabled night_battles_enabled ;show_date_as_turns brigand_spawn_value 20 pirate_spawn_value 28 Hva hender hvis jeg gjør om marian_reforms til enabled og gladiator_uprising til enabled? BUMP?
Kexxy er sexxy! Skrevet 24. mars 2008 Skrevet 24. mars 2008 Ber deg lese Retningslinjene en gang til. 9. Bumping og spamming er forbudt.
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 24. mars 2008 Forfatter Skrevet 24. mars 2008 Ber deg lese Retningslinjene en gang til. 9. Bumping og spamming er forbudt. Det er ingen som svarer. Det er mange som gjør det uansett
Veritas_ Skrevet 5. april 2008 Skrevet 5. april 2008 Tror begge deler har med om det er aktivt der og da. Så hvis du forandrer på det så starter spillet med at reformen allerede er unnagjort. Tror som sagt, men du kan jo ta backup av filen, forandre det og se om noe er forandret i spillet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå