Gå til innhold

Skal kjøpe flatskjerm. Hva mener dere om Samsung 40" LCD TV - LE40S81B ? Noen erfaringer?


Anbefalte innlegg

Hei! Jeg skal kjøpe en ny flatskjerm.

Jeg skal bruke den til Canal Digital, PS3, PS2, PC.

Jeg sitter ca. 1,5 - 2 meter unna skjermen.

Trenger dere mer info så bare si ifra!

Jeg vurderer denne tv'en: Samsung 40" LCD TV - LE40S81B Link: Samsung 40" LCD TV - LE40S81B

Har dere noen meninger/erfaringer eller synspunkt om denne?

Kom gjerne med andre forslag til TV'er.

Budjsett: Under 8000

Antall Tommer: Over 37".

Tar imot alle svar med glede!

Ha en god dag videre!

 

Mvh. Xaphor

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg ville ALDRI I VERDEN kjøpt en så stor tv når du sitter så nærme. Når du i tillegg er på det budsjettet du er så kjøper du MAKS 37", og helst 32". På 37" så kan du faktisk få greie tver i den prisklassen, men jeg har ennå ikke sett en 40" eller større som funker.

 

Den tven fra samsung har ikke det beste bildet.

 

https://prisguiden.no/product.php?productId=75500 <-- Dette er en knall-tv fra samsung til rå pris. 2 klasser over den 40"'en du har tittet på.

 

Evt så kan du se på denne, om det skal være litt rimeligere.

 

https://prisguiden.no/product.php?productId=86839

 

Om du MÅ ha det så stort da...jeg synes dette er enormt stort vs avstand til tv.

Lenke til kommentar

Samsung sin S klasse (LE40S81B) er budsjettmodellen, og det er merkbart for å si det slik. R klassen, eller aller helst M klassen er å foretrekke. Ville heller gått noe ned i størrelse, og kjøpt noe med skikkelig kvalitet. Samsung M8 regnes vel som et av de beste LCD-TVene på markedet.

 

En annen bra TV du kan kikke på er Toshiba X3030 som bla finnes i 37".

 

Ellers vil jeg anbefale deg å ta en tur til en lokal brunevareforretning for å kikke og få litt råd der, hvis du ikke allerede har gjort det. Og husk, du kan ofte prute pris på TVer.

 

Edit. Ang. erfaringer. Jeg har en av forrige generasjon Samsung M serie, samt en av den nye M8. Er utrolig godt fornøyd med begge. Disse skjermene er på topp på det meste. De har et bra sortnivå med livlige farger, men det de utmerker seg mest med i forhold til andre TVer er dybden i bildet. Ellers kan jeg si det er raske skjermer som funger topp til og sammen med alt. Har ikke angret et sekund på noen av de.

Endret av chrlod
Lenke til kommentar
Samsung M8 regnes vel som et av de beste LCD-TVene på markedet.

Prisene på billigste alternativ av 37" eller 40" her virker jo utrolig billig i forhold til fks. prisene Elkjøp har på sine alternativ. Hvis jeg kjøper tv fra fks. Deal eller Amentio, er jeg da dekket av Samsung`s pixelgaranti?

 

Det er forvirrende på Deal sine sider, der det står at det er 2 HDMI-innganger mens det vises et bilde med 3. Hva er riktig, og har jeg behov for 3?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...