Gå til innhold

Ved selling av wow-account....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, jeg skal selge min wow-account, og har funnet en som vil kjøpe.

Problemet er at jeg ikke har så veldig lyst til å gi en fremmed brukernavn/psw

uten å ha noen garanti for pengene, og kjøperen vil jo forsåelig ikke sende avgårde

penger uten noen som helst garanti.

Noen som har erfaring med dette, eller ideer?

Har tenkt på en tredjepart, men det er bare ikke så lett å finne en begge stoler på.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Gi han brukernavnet og passordet, så overfører han pengene. Når det er gjort så tar du change email.

Om ikke han betaler så bare bytter du pw og sier til gm at du ble hacka.

Er ikke værre enn det

Er det ikke veldig enkelt for den som selger accen å scamme kjøper da? Kjøper har psw, men det er jo enkelt å skifte ved å sende mail, som fortsatt er selgers sin?

Skrevet

Aldri hørt om "middleman". Vet det er fler på wowtrade tilbyr middleman-tjenester. Ta en prat med en av de. Dog, de er ikke helt til å stole på heller, så gå etter komentarer og hvor mange middleman-jobber de har gjort. :)

Skrevet (endret)

Tror det alltid kommer til å bli slik at enten kjøper eller selger må ta en sjanse. Vanligvis er det kjøper som må "stole" på selger.

Endret av JohndoeMAKT
Skrevet (endret)

Det er en vanskelig situasjon, det beste fyren kan gjøre er å anmelde deg for svindel hvis du prøver å ta tilbake kontoen uten å levere tilbake pengene. Fyren som selger accen kan alltids ta den tilbake uten problemer, så dere må bare stole på hverandre, når jeg solgte accen min så krevde jeg at personen betalte før jeg gav den over, trygt for meg, og like trygt for han, siden jeg kan ta tilbake kontoen når som helst.

Dere må bare stole på hverandre :wee:.

Endret av JohndoeMAKT
Skrevet (endret)

Kan tenke meg du boer gaa gjennom hele prosessen mange ganger, gaa innom hver ting som kan gaa feil, hva du boer gjoere da osv. og ha for all del en sikkerhetsnett. som noen sier, skifte passord og si du blei hacka.

Endret av JohndoeMAKT
Skrevet

Standard procedure: Kjøper betaler, når selger har penger så får kjøper kjøper account info.

Btw; Er du selger er du 100% sikker fair deal. Er du kjøper kan du lett bli scamma, pga vis selger har fornavnet og etternavnet på accounten som stemmer med pass for eks. Får man alltid tilbake accounten, dog skjer det noe realm transfer fra pvp til pve går ikke dette, ei heller enchants og penger.

Så trading har blitt mye mer riskie siste året. Trust me :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...