nokia 6600 Skrevet 20. mars 2008 Skrevet 20. mars 2008 Når jeg prøver å installere dette geniale spillet sier det stopp etter at jeg har satt i disk nummer to! Beskjeden jeg får er: *Error 1305.error reading from file C:\users\sveinung\desktop\aoe3\frederick0203.mp3. verify that the file exists and that you can access it.* Har prøvd flere ganger nå, har tom lånt spillet fra en kamerat men samme problem..... jeg finner filen, men kan ikke spille den av..... Har lagt inn en tråd for noen måneder siden, men fikk ikke svar! Prøver på nytt! mvh. Sveinung
nokia 6600 Skrevet 20. mars 2008 Forfatter Skrevet 20. mars 2008 (endret) Prøvde å installere nok en gang! Denne gangen var det en annen "frederick"fil" som ikke ble fullført :S Sabla dritt! Jeg elsker dette spillet online! Savner det nå! Så hvis noen vet hva som er feil, og hva som er løsningen, så spytt ut! Endret 20. mars 2008 av nokia 6600
Schnugaf Skrevet 20. mars 2008 Skrevet 20. mars 2008 Formater harddisken og instaler XP Eventuelt Linux om du foretrekker god design foran spill.
nokia 6600 Skrevet 21. mars 2008 Forfatter Skrevet 21. mars 2008 Formater harddisken og instaler XPEventuelt Linux om du foretrekker god design foran spill. Det skal ikke være nødvendig....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå