Gå til innhold

Gathering

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
Skrevet

Hei!

Er sikker gamal nyhet no.Men,poster alikavell..

The Gathering 2002 biletter blir lagt ut for salg på partyticket.net fra 28.januar.Og vil koste 515,- nok.

Kor Tg skal være i år er ikkje bestemt endå..I værtfall ikkje offentlig gjordt på wwww.gathering.org (den offesielle heimesida til Tg)

Skrevet

Quote:

On 2002-01-23 13:48, Mr.Hassan skrev:

Hei!

Er sikker gamal nyhet no.Men,poster alikavell..

The Gathering 2002 biletter blir lagt ut for salg på partyticket.net fra 28.januar.Og vil koste 515,- nok.

Kor Tg skal være i år er ikkje bestemt endå..I værtfall ikkje offentlig gjordt på wwww.gathering.org (den offesielle heimesida til Tg)

Nopp, det visste jeg ikke. Da gjelder det å være tidlig ute. Steder blir vel Hamar tenker jeg.

Takk for svaret.

Skrevet

Jeg har hørt at de skal finne på en annen plass å arrangere TG. Dette var fordi det har blitt så utrolig populært, og de vil ha flere folk. Hvordan de skal klare dette vet ikke jeg.

Skrevet

det sa dei sisst år òg, men det blei skipet, til ein forandring :smile:

hehe

trur ikje det kommer til å bli flytta asså, trur nesten halve pointet er vikingskipet, men eg skal ikje sei det sikkert.

snakkte om å ta det på gamle flyplasse i oslo, men tanka på den J... plassen som er der (kan romme nesten 10 000) + ein heftig internett linje på 155mbit (ikje 55mbit som det var på TG01, eller 35bmit på TG00), eller større.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...