Nefeethi Skrevet 20. mars 2008 Skrevet 20. mars 2008 Er blitt så jæævlig lei av Silvermoon, er faen meg så sykt mange randoms og useriøse folk at jeg ikke engang kommer meg forbi Karazhan. Er det noen som har forslag til hvilken server jeg burde spille på? Trenger ikke akuratt å være den mest hardcore serveren men hadde vært greit med en server som det er litt mer liv i
wise™ Skrevet 20. mars 2008 Skrevet 20. mars 2008 Ravencrest er en fin server, imo. Mange hyggelige folk, samt de vanlige cockblockene. Tror det er 18 guilder som farmer Illidan nå, og 2-3 som straks gjør det. Lett å finne seg grupper og.
John Keats Skrevet 20. mars 2008 Skrevet 20. mars 2008 (endret) H/A? Edit, Ravencrest er å anbefale ja, spiller der selv som alliance. Endret 20. mars 2008 av Smeagoldfish
Nefeethi Skrevet 20. mars 2008 Forfatter Skrevet 20. mars 2008 Ravencrest er notert Håper ikke serveren er altfor "hardcore" holder lenge med en hyggelig og sosial server, så lenge det er litt liv i den. Prøvde å rolle meg en char på Stormscale for en stund siden, det var passe sykt :S Noterte vel en 2-3 rogues med Warglaive på 5 minutter og folk PUGga SSC og MH i trade-chatten.
Moonshield Skrevet 20. mars 2008 Skrevet 20. mars 2008 Tja, merket du ikke spam i trade med "LFM AV PRE"?
Nefeethi Skrevet 20. mars 2008 Forfatter Skrevet 20. mars 2008 Jo, men det må man regne med i alle servere. Grunnen til at jeg sletta det jeg hadde på Stormscale var at alle virka så jævla selvgode og oppblåste, kunne knapt nok spørre litt rundt i chatten etter raidstatus uten å bli flamet med masse whispers om "0MG L0L LYK U'VE EVER EVEN BEEN IN BARRENS L0L DELETE UR CHAR AND L2P N00B"
wise™ Skrevet 20. mars 2008 Skrevet 20. mars 2008 (endret) Ravencrest er notert Håper ikke serveren er altfor "hardcore" holder lenge med en hyggelig og sosial server, så lenge det er litt liv i den. Prøvde å rolle meg en char på Stormscale for en stund siden, det var passe sykt :S Noterte vel en 2-3 rogues med Warglaive på 5 minutter og folk PUGga SSC og MH i trade-chatten. Sånn er det på Ravencrest og. Vi pugger SSC/TK innad i guilder, det vil si at man er 2-3 guilder som går sammen og gjør SSC/TK med alts og venner. og MH med folk som har erfaring. Tror det er ganske mange folk med 2*Warglaives på Ravencrest nå. Endret 20. mars 2008 av Guka
Nefeethi Skrevet 20. mars 2008 Forfatter Skrevet 20. mars 2008 (endret) Hørest bra ut, også viktig for meg at de fleste snakker skikkelig engelsk på serveren. Gjorde den feilen å lage char på Bloodmoon eller hva den heter for en stund tilbake, den serveren har nesten bare russere eller noe.. og det å gjøre instances innad i guilder, alts og med venner kan vel knapt sammenlignes med å groupe sammen med en gjeng totalt fremmede i lfg Endret 20. mars 2008 av Nefeethi
Necleto Skrevet 21. mars 2008 Skrevet 21. mars 2008 Balnazzar er en ganske grei server. Mange norske/nordiske folk, mange hyggelige folk, en god del guilder som farmer Illidan nå, og Balnazzar var blandt topp 10 (nummer 9) på Illidan world first kill Om du er norsk, horde og liker en sosial, hyggelig guild, finner du ikke en bedre guild enn The Dragonfell Tribe på denne realmen. Guilden tror jeg har rundt 110-150 norske medlemmer, de har 3/4 TK og 5/6 SSC bosser nede. Roster siden er ikke helt oppdatert, men sjekk ut siden om du vil www.thedragonfelltribe.net
Gnimmels Skrevet 21. mars 2008 Skrevet 21. mars 2008 Lightnings Blade er en medium population server, med hovedvekt av britiske og nordiske spillere. Ganske "casual" server med normale AH priser, og en helt grei battlegroup. Ellers så har du jo sylvanas der veldig mange fra forumet henger, som er en høy population server, med sikker flere guild enn LB som har tatt BT/MH osv... Roll horde på en av serverene, så får du gleden av å spille sammen med meg! Kommer du på LB, får du boost osv også. Begge serverene er i Rampage BG.
Nefeethi Skrevet 21. mars 2008 Forfatter Skrevet 21. mars 2008 Ser ikke akuratt på veldig mange skandinaviere på serveren som den aller største fordelen da de fleste: 1. Ikke snakker engelsk. 2. er svenske eller danske... eller norske.
Pjolter Knicksen Skrevet 21. mars 2008 Skrevet 21. mars 2008 Lightnings Blade er en medium population server, med hovedvekt av britiske og nordiske spillere. Ganske "casual" server med normale AH priser, og en helt grei battlegroup. Ellers så har du jo sylvanas der veldig mange fra forumet henger, som er en høy population server, med sikker flere guild enn LB som har tatt BT/MH osv... Roll horde på en av serverene, så får du gleden av å spille sammen med meg! Kommer du på LB, får du boost osv også. Begge serverene er i Rampage BG. Siden når kunne ikke dansker, nordmenn og svensker å snakke engelsk? Og når ble det nagativt å være norsk, svensk eller dansk?
Nefeethi Skrevet 21. mars 2008 Forfatter Skrevet 21. mars 2008 No offence, men i min erfaring er nordmenn og eller folk fra skandinavia ikke akuratt de beste i engelsk, uten at det trenger å gjelde for deg Er også ganske lei av alle de som reklamerer i chatten for å fylle opp danske og norske guilds, det merkes også godt på de ikke-skandinaviske spillerene.
Snipershot Skrevet 21. mars 2008 Skrevet 21. mars 2008 Og når ble det nagativt å være norsk, svensk eller dansk? Siden internett ble vanlig i norden.
Pjolter Knicksen Skrevet 21. mars 2008 Skrevet 21. mars 2008 Hihi, no love for your fellow countrymen?! :O I see... Vel, personlig mener jeg det heller begge veier Mer irriterende når det er russerne som driver med det IMO Ikke roll shadowmoon (også kalt sovjetmoon)
Nefeethi Skrevet 22. mars 2008 Forfatter Skrevet 22. mars 2008 haha, shadowmoon var det jeg lagde på ja
knux Skrevet 22. mars 2008 Skrevet 22. mars 2008 Balnazzar er en ganske grei server. Mange norske/nordiske folk, mange hyggelige folk, en god del guilder som farmer Illidan nå, og Balnazzar var blandt topp 10 (nummer 9) på Illidan world first kill Om du er norsk, horde og liker en sosial, hyggelig guild, finner du ikke en bedre guild enn The Dragonfell Tribe på denne realmen. Guilden tror jeg har rundt 110-150 norske medlemmer, de har 3/4 TK og 5/6 SSC bosser nede. Roster siden er ikke helt oppdatert, men sjekk ut siden om du vil www.thedragonfelltribe.net Må man være 70? Er 69, dinger straks 70 på priesten min.
Mauro Skrevet 22. mars 2008 Skrevet 22. mars 2008 Balnazzar er en ganske grei server. Mange norske/nordiske folk, mange hyggelige folk, en god del guilder som farmer Illidan nå, og Balnazzar var blandt topp 10 (nummer 9) på Illidan world first kill Om du er norsk, horde og liker en sosial, hyggelig guild, finner du ikke en bedre guild enn The Dragonfell Tribe på denne realmen. Guilden tror jeg har rundt 110-150 norske medlemmer, de har 3/4 TK og 5/6 SSC bosser nede. Roster siden er ikke helt oppdatert, men sjekk ut siden om du vil www.thedragonfelltribe.net Har en mage der jeg vil PvE litt med, men har inntrykk at det er vanskelig å finne ett seriøst guild som gjør Karazhan osv, så jeg får gearet opp. Føler man må ha jævlig bra gear for å kunne raide på Balnazzar. Vurderer å transfere magen min vekk.
Necleto Skrevet 23. mars 2008 Skrevet 23. mars 2008 Om du skal joine TDT med mål å raide, skal du være lvl 70 og ha tier4 eller bedre. Du kan selvfølgelig søke som trial på lvl 70, være med i kara raids og geare deg opp, for deretter å søke deg til Soldat rank. Whisper meg ingame om du lurer på noe.
Nefeethi Skrevet 23. mars 2008 Forfatter Skrevet 23. mars 2008 Om du skal joine TDT med mål å raide, skal du være lvl 70 og ha tier4 eller bedre. Du kan selvfølgelig søke som trial på lvl 70, være med i kara raids og geare deg opp, for deretter å søke deg til Soldat rank.Whisper meg ingame om du lurer på noe. Tier 4 skal jeg nok klare, spørs om det er noen vits å sette seg inn i den mer hardcore delen av raiding, litt lite vits å farme etter Warglaive når jeg kan bytte det ut med "Tiger's shortsword of the McNuggets" i level 74 i Northrend -.- Hvor lenge er det egentlig igjen til WotLK kommer ut?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå