Cypher_ Skrevet 20. mars 2008 Skrevet 20. mars 2008 Hei Jeg kjøpte meg nylig en SE W660i. Idag fikk jeg opp en melding (ikke sms) som sa: "Din mobil er ikke registrert hos SE. Trykk ja for registrering." Hva betyr dette egentlig? Aldri fått en sånn melding før... Meldingen kom forøvrig opp akkurat slik som oppdateringstjenesten poper opp i ny og ne.
Syar-2003 Skrevet 20. mars 2008 Skrevet 20. mars 2008 IMEI/tlf nummeret blir registert hos SE slik at du sikrer deg direkte garanti utenom forhandler vei kanskje. Eller så er det dette : Join Sony Ericsson ...and get access to content, tools and online storage - as well as special offers, competitions, news and other useful extras.
Cypher_ Skrevet 20. mars 2008 Forfatter Skrevet 20. mars 2008 IMEI/tlf nummeret blir registert hos SE slik at du sikrer deg direkte garanti utenom forhandler vei kanskje.Eller så er det dette : Join Sony Ericsson ...and get access to content, tools and online storage - as well as special offers, competitions, news and other useful extras. Var det jeg tenkte jeg også, synes bare det virket litt merkelig egentlig... Sikkert noe nytt de har begynt med. Aldri fått det på mine tidligere SE mobiler
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå