Rafael Skrevet 26. februar 2003 Skrevet 26. februar 2003 Vel.. jeg har hatt mye trøbbel med 3com 10/100mbit 8-porters OfficeConnect switch og derfor bestemt meg for å få tilbake pengene fremfor bytte flere ganger. Det jeg lurer på er om noen av dere har hatt erfaringer med noen switcher som finnes i slikt utsalg (10/100mbit 8-porter<)? Post gjerne erfaringene dine, enten dårlige eller gode. Dere kommer antageligvis til å hjelpe meg stort med valg av annet merke på switch. Takk på forhånd.. - rafael
agvg Skrevet 26. februar 2003 Skrevet 26. februar 2003 Vel.. jeg har hatt mye trøbbel med 3com 10/100mbit 8-porters OfficeConnect switch og derfor bestemt meg for å få tilbake pengene fremfor bytte flere ganger. Det jeg lurer på er om noen av dere har hatt erfaringer med noen switcher som finnes i slikt utsalg (10/100mbit 8-porter<)? Post gjerne erfaringene dine, enten dårlige eller gode. Har selv en Cnet som jeg er godt fornøyd med, har solgt noen slike som fungerte helt greit på LAN-partyer osv, jeg har ikke målt ytelse på den men det er neppe noen særlig forskjell på disse billigsakene uansett.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå