Gå til innhold

Trenger hjelp med Hitman

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Sitter å spiller hitman blood money. jeg har kommet til hideout oppdraget. jeg skjønner ikke hva jeg skal gjøre der :S har tatt opp ammunisjonen og våpene. hva nå ?

jeg lurer også på hvilken knapp det er for å zoome med våpen ?

Endret av Danielsm
Videoannonse
Annonse
Skrevet

det er ikke et oppdrag. det er "hideoutet" til karakteren din, du skal bare snu og gå ut døren.

du kan skyte villt rundt deg osv før du gjør det uten at det skjer noe.

Skrevet
det er ikke et oppdrag. det er "hideoutet" til karakteren din, du skal bare snu og gå ut døren.

du kan skyte villt rundt deg osv før du gjør det uten at det skjer noe.

okei. takker.

men nå sliter jeg med a vintage year. jeg finner ikke ut hvor jeg skal gå for å få drept de 2 jeg skal drepe :S

Skrevet

Las feil, trodde du lurte på hvor du skulle gå etter at du hadde drept de :p

Den ene er oppe i andre etasjen, han har på seg hvit dress og spiller fiolin, og den andre er nede i kjelleren, han har på seg rosa skjorte ;)

Du ser hvor de er hvis du har på map :)

Skrevet
Las feil, trodde du lurte på hvor du skulle gå etter at du hadde drept de :p

Den ene er oppe i andre etasjen, han har på seg hvit dress og spiller fiolin, og den andre er nede i kjelleren, han har på seg rosa skjorte ;)

Du ser hvor de er hvis du har på map :)

jaokei. da har jeg jo funnet begge. men når jeg har drept dem kommer det jo masse folk for å drepe meg ;S

hm..

hvordan slår jeg på map ?

Skrevet
M eller noe slikt.. Sjekk options ;)

Hitman er et snikespill, så du bør (men du må ikke) drepe de uten at noen merker det :)

hvem brde jeg ta først ? han i kjellern eller han i 2 etasjen ?

jeg klarer jo ikke engang å komme meg opp i 2 etasjen før de begynner å skyte på meg ;O

Skrevet (endret)

Ved det ene hjørnet til det store huset så skal det være en takrenne som du kan klarte opp på. Da kommer du rett til andreetasjen og kan bare vente på at fyren skal begynne å spille.

Du kan også kjøpe deg noen hint som kan gjøre oppdragene enklere. Tror det er på pausemenyen du gjør det. Lenge siden jeg spilte det.

Endret av BigFatty
Skrevet

Guide:

Når du starter løper du til høyre, der er en vakt..Drep han og ta klærne, og så løper du tilbake til dit du startet og inn porten til venstre (ikke den rett frem) og så til venstre hjørnet helt fremme ved villaen. Klatr deretter opp tekrenne i hjørnet og inn vinduet, så sniker du deg frem til han som spiller fiolin og dreper han stille (kvelde, gift, pistol med lyddemper etc) og på går du til rommet ved siden av (til høyre), der sitter en vekt og sover, gå bak han og stikk han med den sprøyta som ikke dreper, og så tar du klærne hans, nå kan du gå hvor som helst i huset og i kjelleren uten at vaktene mistenker deg. Så følger du etter han i rosa skjorte (for god sake ikke ha noen våpen oppe) og så dreper du han når du er sikker på at der ikke er noen andre som ser deg. Og så løper du ned til flyet og voila :)

Skrevet (endret)
Guide:

Når du starter løper du til høyre, der er en vakt..Drep han og ta klærne, og så løper du tilbake til dit du startet og inn porten til venstre (ikke den rett frem) og så til venstre hjørnet helt fremme ved villaen. Klatr deretter opp tekrenne i hjørnet og inn vinduet, så sniker du deg frem til han som spiller fiolin og dreper han stille (kvelde, gift, pistol med lyddemper etc) og på går du til rommet ved siden av (til høyre), der sitter en vekt og sover, gå bak han og stikk han med den sprøyta som ikke dreper, og så tar du klærne hans, nå kan du gå hvor som helst i huset og i kjelleren uten at vaktene mistenker deg. Så følger du etter han i rosa skjorte (for god sake ikke ha noen våpen oppe) og så dreper du han når du er sikker på at der ikke er noen andre som ser deg. Og så løper du ned til flyet og voila :)

aha. takker :D skal prøve det :D

er du sikker på at det er en takrenne på et hjørne ? fordi jeg klatrer opp en midt på en vegg og opp på en balkong..

når jeg er nede ved flyet.. hvordan kommer jeg meg inn i det ?`

Endret av Danielsm
Skrevet (endret)
Hvis du har drept begge to og er nede ved flyet så står det at du skal trykke E når du går helt bort til flyet. E er bruksknappen med mindre du har satt den til noen annen knapp :)

har drept begge ja. og så er jeg ved flyet. men det står ikke noe at jeg må trykke E når jeg er ved flyet ;(

post-123858-1206031325_thumb.jpg

Endret av Danielsm
Skrevet

edit: gjorde en feil når jeg skulle drepe han. tok feil sprøyte. men jorde alt på nytt. fikk det til nå :D

takker for alt hjelp.

Ikke steng tråden, kansje jeg trenger mere hjelp lenger ute i spillet ;)

Skrevet

ja, det gikk ikke lang tid før jeg trengte hjelp. på neste oppdrag. med det opera greiene. jeg gikk først å hentet den pistolen i jakken hos han derre politi fyrn.

hva nå ?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...