Stellis Skrevet 18. mars 2008 Skrevet 18. mars 2008 Hei! Jeg har problemer med punkbuster! Det begynner å irritere meg bitte litt nå! Det er i call of duty 4 mp, det ikke fungerer! Hvordan fikser jeg problemet? Takker for svar
Stellis Skrevet 18. mars 2008 Forfatter Skrevet 18. mars 2008 Du finner PB Her. Midt på sida. Så jeg må laste ned en av dem? Hvilke? det er 2 win32 klienter!
Xiphac Skrevet 18. mars 2008 Skrevet 18. mars 2008 Den øverste klienten fungerte godt for min egen del. Prøv den. Så skal du se at det fungerer.
Stellis Skrevet 18. mars 2008 Forfatter Skrevet 18. mars 2008 Den øverste klienten fungerte godt for min egen del. Prøv den. Så skal du se at det fungerer. Okei. Men hvordan legger jeg den inn i punkbuster? Jeg høyreklikka sånn som det sto. Så tok jeg lagre mål som, også lagret jeg den i mappa med punkbuster greiene.. hva nå? har aldri brukt klienter før, og jeg er ganske n00b når det gjelder onlinegaming!
Xiphac Skrevet 18. mars 2008 Skrevet 18. mars 2008 Har du huska på å forandre navnet på fila du lasta ned? Den skal lagres som fks "wc002065.htm" hvis du valgte den øverste klienten. Du kjører 32 eller 64 bit OS?
Stellis Skrevet 19. mars 2008 Forfatter Skrevet 19. mars 2008 Jeg må se på det på lørdag! En kamerat av meg, som hjalp meg med å oppgradere PC-en min, har mye mer peiling på dette enn meg, og han kommer da!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå