Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Saab 900 Talladega Showcase/Worklog


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Muligens Aero bakfanger eller SE da, får se hva jeg kommer over, jeg har jo Talladega front så den har ikke jeg tenkt og bytte siden den ikke er så vanlig på 900 :)

 

Edit: Og si at Aero kitet / fangere fra 9-3 passer rett på en NG900 blir vel og ta litt hardt i, er en del forskjeller på noen av festene og isoporen i for og bakfanger, sideskjørtene passer derimot rett på...

Endret av alexsnader
Lenke til kommentar

For og vere litt pirkete... I grillen kan jeg vere enig med deg, men forann grillen syns jeg det ser helt greit ut, er mange meninger om dette og uannsett så er tusenmeterene bare til vinterbruk :)

 

Ellers så ser det veldig bra ut med park og grøftelys på, samtidig som det er parklys i tusenmeterene og markerlingslys på i blinklysa... Veldig ulovlig da men :)

Lenke til kommentar

Update:

 

Bytta bærearmer i dag, foringene og bærekulene var utslitt så verkstedet ville ikke ta spissinga, så det måtte jeg gjøre noe med...

 

Gammel VS Ny bærearm

DSC04492.jpg

 

Bilen opp og av med de gamle bærearmene, skruene kom til slutt med mye wd40 og banning :)

DSC04495.jpg

 

På med en ny

DSC04494.jpg

 

Og et lite bilde av bilen fra siden.

DSC04467.jpg

Endret av alexsnader
Lenke til kommentar
  • 5 uker senere...

Har fått en liten 4kanaler til høgalerene på hattehylla og i dørene ja, fant ikke noen annen plass til den enn på hattehyllen, skal se om jeg får tatt noen bilder av det...

 

Ellers så tok jeg noen bilder her om dagen :)

 

DSC04604.jpg

 

DSC04595.jpg

 

DSC04587.jpg

 

Og så har vi fått oss en ny 3tons garsjejekk...

 

DSC02155.jpg

 

Edit:

Bilde av hattehylla, er litt rotete i bagasjerommet men men :)

DSC02157.jpg

Endret av alexsnader
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...