stianasp Skrevet 18. mars 2008 Skrevet 18. mars 2008 vet noen hva det nyeste 18 wheels of steel spillet heter mer en 18 wheels of steel
TCi Skrevet 18. mars 2008 Skrevet 18. mars 2008 Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel slik at du unngår at en moderator stenger tråden. Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet..)
-Tommy Skrevet 18. mars 2008 Skrevet 18. mars 2008 (endret) 18 Wheels of steel Haulin' er det nyeste. Endret 18. mars 2008 av 2mmy91
-sparks- Skrevet 22. mars 2008 Skrevet 22. mars 2008 Dere tar alle feil, Det nyeste spillet i serien heter American Long Haul. http://www.gamer.no/artikler/demo_av_18_wh...long_haul/46054 Jeg synes egentlig disse spillene blir verre og verre hvert år, 18WOS 1 er min favoritt.
-sparks- Skrevet 22. mars 2008 Skrevet 22. mars 2008 Den nylanserte demoen er på cirka 115 MB. Her kan du spille gratis en stund, før du må betale for å få fortsette. Er nok ute ja.
-Tommy Skrevet 22. mars 2008 Skrevet 22. mars 2008 Åja, da må jeg virkelig beklage. Har ikke fått med meg at det er lansert.
-sparks- Skrevet 22. mars 2008 Skrevet 22. mars 2008 vell det er ikke så mye å få med seg uansett, det er omtrent identisk med haulin
-Tommy Skrevet 22. mars 2008 Skrevet 22. mars 2008 Heheh, prøvde demoen og kan ikke si at det var så mye forskjell nei
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå