MittBrukernavn Skrevet 17. mars 2008 Skrevet 17. mars 2008 Kom til å tenke på et morsomt "prosjekt" nå. Trur dere 2 folk som levla med hverandre HELE tia, aldri solo ville hatt en god exp/h? Tenker da på grinding og ikke questing. Hvilken klasser trur dere ville ha passa bra sammen eventuellt... kanskje mage/shadow priest? Gratis food/drink og stamina/int buff + nice dps/healing
samebob Skrevet 17. mars 2008 Skrevet 17. mars 2008 Shaman og warrior/rogue vill jeg tro egner seg bra, med tanke på WF/andre totems og buffs egnger seg supert til warrior/rogue og pittelitt healing når det trengs. jeg og en dansk fyr lvlet 2 rogues, begge sto på vær sin side av mobsene å backstabbet, funket utrolig nokk ganske bra. Warlock/Shadowpriest er ganske bra, begge bruker shadow og gir også buffs til shadowdamage(muligheter for dot farming)
MittBrukernavn Skrevet 17. mars 2008 Forfatter Skrevet 17. mars 2008 Warlock/Shadow priest hørtes bra ut Trur dere at de kan drepe mobs en del lvl høyere med den speccen her for Warlock og den her for Priest, får så å bare ta dps increasing talents lengere? På lvl 50 blir det felhunter på locken, priesten fortsetter som før.
Kombat-Kaare Skrevet 18. mars 2008 Skrevet 18. mars 2008 Prot paladin og mage, unødvendig å forklare mer.
bandreas Skrevet 18. mars 2008 Skrevet 18. mars 2008 Prot paladin og mage, unødvendig å forklare mer. Ikke for lvl'ing
Xistence Skrevet 18. mars 2008 Skrevet 18. mars 2008 (endret) Prot paladin og mage, unødvendig å forklare mer. Ikke for lvl'ing kansje ikke, men fy å morro det er å farme instancer sånn ^^ Endret 18. mars 2008 av Xistence
Wheeljack Skrevet 18. mars 2008 Skrevet 18. mars 2008 Litt fortere vil det nok gå, men ikke legendarisk mye. Mye av XP'en kommer fra mobs og dersom dere er to vil denne bli halvert (mobs dør riktignok også dobbelt så fort men...)
Moonshield Skrevet 18. mars 2008 Skrevet 18. mars 2008 Tror det blir å gå fortere faktisk, mindre xp per mob men det går dobbelt så fort, så du får gjort flere quester og.
H.Eye Skrevet 18. mars 2008 Skrevet 18. mars 2008 Foruten at det er fantastisk mye mer morro å levle sammen med en annen, så vil det jo i teorien gå mye fortere, pluss at det som sagt er fantastisk morro. Kunne godt tenkt meg en druid/mage combo, med innervates og heftig aoe grinding, + druid kunne jo tanka elite mobs. Shammy/warrior med WINfury er jo kult det også..
Bear^ Skrevet 18. mars 2008 Skrevet 18. mars 2008 Tja, raskere og raskere, synes det er like morsomt alene med TomTom og Lighthead. Få questene, markere dem av på kartet, gjøre oppdragene, levere inn bulken. Nå i Outlands får jeg rundt 40-70k XP per innlevering (er en del quest innleveringer da).
Christeven Skrevet 18. mars 2008 Skrevet 18. mars 2008 (endret) du kan jo selvfølgelig bruke dette sammen med andre. Hvor mye du får per "bulk" sier jo ikke så mye. For alt vi vet kan det være 20+ quests gjort over flere dager Endret 18. mars 2008 av Christeven
Phyx Skrevet 18. mars 2008 Skrevet 18. mars 2008 Holder nå på og levler en alt sammen med 4 andre og det er virkelig morro! Bare rase in i hauger med mobs og gå helt bannanas! Men det er jo på questing som det blir xp, og det går jo så utrolig fort og gjöre de.
wise™ Skrevet 19. mars 2008 Skrevet 19. mars 2008 Holder nå på og levler en alt sammen med 4 andre og det er virkelig morro! Bare rase in i hauger med mobs og gå helt bannanas! Men det er jo på questing som det blir xp, og det går jo så utrolig fort og gjöre de. Ikke når du skal ha 20/30 av en item, hver.
Darth Kjell Skrevet 19. mars 2008 Skrevet 19. mars 2008 For at det skal gå raskere med to stk i lag, må man drepe mobs over dobbelt så raskt som man ville gjort alene. Hvis man bruker to hunters f.eks, tviler jeg på at man vil kunne drepe dobbelt så raskt. Dette fordi man dreper alle mobs, og må så vente på spawn (eller løpe mye rundt). Det som kan gå bedre er hvis man har en klasse som dreper mobs litt sakte til vanlig, men som kan heale. Hvis man da teamer opp med en annen klasse som dreper veldig raskt, men som må bruke mye tid på å spise, kan det gå over dobbelt så raskt. Tingen er med andre ord at klassene skal kompensere for hver andres svakheter.
Christeven Skrevet 19. mars 2008 Skrevet 19. mars 2008 For at det skal gå raskere med to stk i lag, må man drepe mobs over dobbelt så raskt som man ville gjort alene. Hvis man bruker to hunters f.eks, tviler jeg på at man vil kunne drepe dobbelt så raskt. Dette fordi man dreper alle mobs, og må så vente på spawn (eller løpe mye rundt). Det som kan gå bedre er hvis man har en klasse som dreper mobs litt sakte til vanlig, men som kan heale. Hvis man da teamer opp med en annen klasse som dreper veldig raskt, men som må bruke mye tid på å spise, kan det gå over dobbelt så raskt. Tingen er med andre ord at klassene skal kompensere for hver andres svakheter. 2 klasser er raskere uansett, Du må bruker mer tid på rest når du er solo, det er mange mobs som står i grupper på 2-4, som du ikke kune ha gjort trygt solo, kiting etc.. Så det er nesten alltid en fordel med to.
wise™ Skrevet 19. mars 2008 Skrevet 19. mars 2008 Og som sagt, MYE morsomere å levle sammen med en venn, snakke dritt på Ventrilo og ha det drit fett. Levle sammen > levle alene, imo.
Novocaine Skrevet 19. mars 2008 Skrevet 19. mars 2008 Vet ikke helt hva som her raskest, men personlig ville jeg kanskje tenke at en tank og en healer (begge skal jo selvsagt være dps-speccet) som levlet sammen kunne gjort reisen mye enklere og gøyere, ettersom det å finne grupper til instancer ville gått kjempefort, og drap av elitemobs etc burde også gå veldig greit.
MittBrukernavn Skrevet 19. mars 2008 Forfatter Skrevet 19. mars 2008 Tenkte egentlig mest på grinding av mobs 4 - 5 levler høyere, men har bestemt meg får å få min lock/druid på 60+ til 70 først istedenfor.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå