Gå til innhold

Digital TV gjennom kabeltv?


Anbefalte innlegg

Hei. Sitter på en Panasonic TH-42PX70 tv. denne har innebygd digital og analog dekoder. Som signalkilde har jeg analog kabeltv, noe som ikke er optimalt for bildekvalitet. Hvis jeg vil ha digital tv gjennom kabeltven, må jeg abbonere hos kanal digital da?, kan jeg slippe unna på noe vis i og med at jeg har digital dekoder fra før?. går det digitale signaler gjennom kabeltven min nå som jeg kan aktivere på noe vis?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tven din har innebygget digital dekoder for freeview-nett i utlandet. Ingen digitale varianter i norge vil fungere med din tv, du trenger en ekstern dekoder.

 

Har du kabeltv fra canal digital så er det IKKE NOE abo. Du betaler kun en engangsum på 1295,- for en dekoder som er HD-klar. Da får du digitale versjoner av de kanalene du har i dag, vesentlig bedre kvalitet. Bare å bestille på www.canaldigital.no :).

 

Om du feks ønsker hd-kanaler, canal+ osv, så er det månedsavgifter for disse, men verdt det.

 

EDIT: Tråden er forøvrig flyttet til forum for kabel-tvdiskusjon.

Endret av Alastor
Lenke til kommentar

vet ikke hvilken kabeltv leverandør jeg har. utleier som styrer med dette.

 

er sånn "vanlig" kabeltv som har eksistert i mange herrens år. ikkeno dekoder eller noe som helst nå. mest sannsynelig at jeg har canal digital?

 

ser at CD ikke tilbyr MTV i den analoge pakken, jeg har mtv på analog så har nokk ikke CD :(

Endret av Henrik2k
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...