Schnugaf Skrevet 15. mars 2008 Skrevet 15. mars 2008 (endret) Jeg tenkte vi kunne hive opp en tråd hvor folk kan poste Team fortress 2 bilder som er lagt ved hjelp av Gmod 10. Da tenker jeg ikke bare bilder hvor du dreper noen, nei jeg tenker mere på morsomme bilder der characterene er brukt. Laster opp noen her nå, så får dere si hva dere mener. Bildet der Heavy klemmer blå medic lagde jeg med Flaringo, bare slik at jeg ikke tar æren for den. Endret 15. mars 2008 av frinder
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 15. mars 2008 Skrevet 15. mars 2008 Her på forumet har vi allerede en tråd der du kan poste dine bilder fra spill Den tråden finner du HER Mvh. Havonzid
Schnugaf Skrevet 16. mars 2008 Forfatter Skrevet 16. mars 2008 Konge! :!: Må si at din plassering av dinosauren var ganske så konge ^^
head_hunter Skrevet 16. mars 2008 Skrevet 16. mars 2008 Her på forumet har vi allerede en tråd der du kan poste dine bilder fra spill Den tråden finner du HER Mvh. Havonzid Dette er bare TF 2, den tråden du nevner er alle spill Her på forumet har vi allerede en tråd der du kan poste dine bilder fra spill Den tråden finner du HER Mvh. Havonzid Dette er bare TF 2, den tråden du nevner er alle spill
Bjonski Skrevet 16. mars 2008 Skrevet 16. mars 2008 så vi skal ha en tråd pr. spill? det blir mange tråder.
Schnugaf Skrevet 16. mars 2008 Forfatter Skrevet 16. mars 2008 (endret) så vi skal ha en tråd pr. spill? det blir mange tråder. Tanken var vell egentlig at folk kunne poste Tf2/gmod bilder/serier og ikke bare vanlige screenshots. Endret 16. mars 2008 av frinder
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå