Gå til innhold

Kan HTC Touch Cruise gjøres norsk?


Anbefalte innlegg

Hei!

Bestilte fra netonnet og fikk ikke med meg i farta at det var svensk språk/layout på telefonen, er det mulig å gjøre denne helt norsk ved å oppgradere programvare?

 

-Daniel-

 

 

 

 

Kan moderator flytte denne til riktig kategori

Endret av Crafter
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja det er utrolig dårlig av netonnet å ikke opplyse om slikt på siden deres. Er forøvrig en dårlig side, ingen "Min Side" eller lignende hvor man kan følge ordren.

Blir vel mest sansynlig å benytte meg av angreretten.

 

Er det stor risiko å flashe ROM'en? Noen tilfeller hvor den har blitt ødelagt? Hva kan gå galt egentlig?

Lenke til kommentar
Ja det er utrolig dårlig av netonnet å ikke opplyse om slikt på siden deres. Er forøvrig en dårlig side, ingen "Min Side" eller lignende hvor man kan følge ordren.

Blir vel mest sansynlig å benytte meg av angreretten.

 

Er det stor risiko å flashe ROM'en? Noen tilfeller hvor den har blitt ødelagt? Hva kan gå galt egentlig?

 

I verstefall kan den bli totalt ubrukelig. Jeg opplevde dette én gang med min Touch. Under flashingen, så hang PC-en seg opp, og da stoppet hele prosessen. Jeg endte da opp med en mobil uten operativsystem. Jeg sendte den inn på service, og de fikset den for meg. På garantien.

 

Men nå i det siste har jeg kommet over folk som har opplevd det samme. Og de har klart å fikse problemet selv. Som nevnt, er xda-developers.com ett utrolig bra sted om du er ute etter hjelp. Men flashing av ROM er på eget ansvar!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...